PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja

"Izdelava" dirkalnega vozila
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 06.11.2009. 11:41:14    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Fantje, še vedno trdno zastopam stališče, da je najbolje najet avto in si sposodit opremo za eno gorsko dirko in potem videt, kako in kaj. Leta 1988 sem si sam pripravil avto, ker je bilo denarja malo (tudi takrat!) in sem mislil, da nekaj vem. Na prvem tehničnem so mi pkazali tri stvari, ki jih ne bi smelo biti na avtu! še dve pa sta bili narobe narejeni. Saj sem dirakl tistikrat, so me pustili, ampak na naslednjem tehničnem je moralo biti popravljeno.

Predvsem pa naj ne bo škoda vprapšanj, tudi če se tui zdijo neumna, le vprašaj. Bolje, kot da izpade neumno na tehničnem in morda celo ne moreš nastopit! ker to pa je kriza, po vsem delu in pripravah te nato pošljejo kar domov!!!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


sablac
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 82
Kraj: celje-štore

PrispevekObjavljeno: 06.11.2009. 15:57:17    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Joze nas je mnogo naucil,naj mu bo lahka zemlja,in tudi spomin na njega in njegovo znanje bo zivel naprej(pri men in tistih ki smo ga poznal in zeleli poslusat),
saj pravim naj na lastni kozi izkusjo,naj vsak proba...itak je cajt in dnar od vsakega posameznika,mogoc ne bo tulk propadlih projektov ce bo vec uciteljev...
res da se moje projekte dela bol za moje srce po lastnih pogruntavscinah in mimo vseh pravilnikov.za enkrat mi to zadostuje,a nihce ne ve mogoc bo pa se mene prjel kaj narest po predpisih in mal bolj resno,takrat bom pa sam tudi iskal nasvete in pomoc. v tem primeru si bom zelel le to, da ni bil samo en Joze na svetu.
v proti utez mojmu prejsnjemu postu lahko povem samo eno tako izkusnjo iz neke ghd par let nazaj, se sprehajam po boksih in najdem uno turbo in nekega, recmo kekca, ki se smuka okol auta,jaz ga hitro hitim neki sprasvat okol avta in motorja,ko pa vidim da me ne jemlje resno recem : vidim da ste naredl 1.6 turbo motor(mogoc me bo pol bol resmn jemal ko bo vido da nism totaln laik),in on men aja kok pa to vidis? motor je standard....jaz recem ni najbolj ker vidim in vem ker mam jaz isti motor v jugotu isto predelan na 1.6t....pa me mal cudn pogleda,pa se neki momla in pol rece:jaz ne vem nc o tem ker tu sam pomagam gume menjavat...jaz seveda z dolgim nosom naprej (pac noce, grem in si mislim svoje),ko sem se pa vracal nazaj sem ga pa vido da je z prenosnikom stelo elektroniko...torej ni zelel povedat nic, pa kaj mi mar....lep pozdrav
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


mihevct
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 332

PrispevekObjavljeno: 06.11.2009. 17:43:49    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Si mogoče pomislu ,da tisti 1.6 t motor zaradi pravilnika sploh nebi sml bit v tistem avtu? Pa se je (mehanik)raje naredu "indijanca",kot da enmu ferbcu ki mu zja pod havbo tolmači okoli motorja? Tu je lahko veliko ???? Drugače pa,probi na lastni koži ,pa boš morda videl kako je to in boš potem znal bolje cenit tudi delo ustalih!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 06.11.2009. 17:59:48    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
majstr..ko boš zložil kej tacga kot je naredu sablač pol pa 2 prsta gor..do takrat pa psssst Laughing
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


darkside
Mehanik

Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 24.09.2011. 18:33:06    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
poznam sicer spletno trgovino X ki ima dirkaško opremo ampak me zanima če je njihova dobra.

kakšen avto je primeren za slovenska tekmovanja kot so recimo HP, GHP (ne vem katera so še)....

avto do 1400ccm ali 1600? omejitev glede goriva (bencin ali dizel)? glede teže?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


RallyFanatic
Gledalec

Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 07.04.2014. 20:16:20    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Da ne načenjam nove teme bom vprašal kar tu.
In sicer me zanima od kje imajo dirkalniki tako moč, kaj je še predelanega poleg recimo nižane glave motorja, turbino štejemo posebej. Potem tudi krajši difrencial in drugačni prenosi, ampak res me zanima kaj je ključnega da dobiš ven maximum.
Mogoče se zdi neumno vprašanje, ampak me zanima, ker se še učim? Smile
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 08.04.2014. 16:45:17    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Marsikaj imajo narejenega, odvisno od skupine in razreda, kamor spadajo. za začetek kariere od vedno priporoč##, tudi zgoraj sem dvakrat poudaril, pa je že nekaj let mimo, da se najbolj splača nekaj ne preveč močnega najeti. Stane manj in se lažje učiš.
Sicer pa je v določenih razredih dovoljeno zelo veliko ... na GHD v E1, na primer, ostane serijski le blok motorja, vse ostalo pa je drugačno, predvsem pa veliko dražje. In kolikor je debela denarnica, toliko je konjičev!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


RallyFanatic
Gledalec

Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 08.04.2014. 18:47:59    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Ja, saj razumem da se moraš učiti z manj močnimi avtomobili. Ampak čist tako informativno me zanima.
Še nekaj bi rad vprašal in pa sicer zaradi česa imajo dirkalniki tak zvok na mestu, ki malo "niha" kot naprimer v tem videu http://www.youtube.com/watch?v=Pqdxvwoy-_o ?
In pa kaj je tisto stikalo. Lp
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 09.04.2014. 10:51:55    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Dirkalni stroj se v prostem teku "zaletava", kot rečemo v dirkaškem žargonu. ker so odmične gredi "ostre" in je prilagojen elektronski management motorja, dela, kot bi na kratko dodajal plin. za stikalo ne vem, katero imaš v mislih, ker jih je v dirkalniku veliko. Tudi rdečih! Sklepam, da gre lahko za start program, ki najprej dvigne vrtljaje toliko, da motor teče mirneje, pri povsem pohojenem plinu in spuščanju sklopke pa obdrži optimalne vrtljaje .... mogoče je to, mogoče pa tudi kaj drugega ... bi moral biti poleg avta.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


wonnaberacing
Rally legenda

Prispevkov: 114
Kraj: Ljubljan

PrispevekObjavljeno: 09.04.2014. 15:28:22    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Če mene vprašaš je tisti gum za vklop anti-laga oz. bangbanga. drugače je pa to dirkalnik za rallycross in ne rally.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 09.04.2014. 17:49:15    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Jap, zna biti ...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


RallyFanatic
Gledalec

Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 09.04.2014. 18:53:58    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Hvala za odgovor!
Lp
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Harry Neron
Šef mehanika

Prispevkov: 29
Kraj: Center sveta

PrispevekObjavljeno: 09.04.2014. 22:41:19    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
wonnaberacing, tole je rally avto, nekdanja grupa A iz konca 80. in začetka 90. let prejšnjega stoletja. Tako mazdo 323 je v tistem času (prva polovica90.). pri nas imel Tomaž Jemc. Rallycross avto na daleč ločiš po njegovih specifičnih predpisanih predelavah ( zračne reže na bokih za B stebrički in na zadnji havbi in hladilniki v zadnjem delu avtomobila), ki pa jih ta Mazda nima.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


wonnaberacing
Rally legenda

Prispevkov: 114
Kraj: Ljubljan

PrispevekObjavljeno: 11.04.2014. 17:47:08    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Ta mazda ni skupina A pa, če se šuster pišeš. za skupino A ne smeš poširt avta za 15cm, ne smeš vn pobrat osnovnih srijskih svetilnih teles, poleg tega ima ta mazda občutno prevelik restrikor, ali ga pa sploh nima, pa še od lancie menjalnik ma gor.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...