PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja

"Izdelava" dirkalnega vozila
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


Schkorc
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 90
Kraj: Prebold

PrispevekObjavljeno: 11.10.2007. 14:19:31    Naslov sporočila: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Lep pozdrav

V sosednji temi ( Divizija N do 1400ccm ) se zopet pojavljajo tematiki "Začetek dirkaške poti" in "Motošport = drag".

Nekajkrat se je na forumu že načelo izdelovanje dirkalnika, a se debate (vsaj ne da bi zasledil) ne razvijejo do konca (ali obstanejo, ali potekajo preko PMjev ali maila, kar pa množici ne koristi prav dosti). Mogoče (verjetno) je kak posameznik tudi tukaj, ki bi želel okusiti svet dirkaštva, a ne ve kako in kaj. Ponavadi je odgovor na to: kupi dirkalni avto, naredi licenco in poskusi. Dirkalnih avtomobilov pri nas ni ravno ogromno (torej izbira točno določene znamke in modela skoraj odpade), tujina je mnogokrat še vedno bavbav, cene nekaterih "poceni" avtomobilov (tistih starejših eksotov), pa niti niso tako nizke.

Ideja je torej, da bi se v tej temi debatiralo o izdelavi dirkalnika, torej kako začeti, kaj potrebujemo, kaj/kje kupiti, koga potrebujemo, kakšen je rok trajanja (homologacije) in predvsem koliko to sploh stane.
Da se zberejo čiste osnove informacije kako začet, v bistvu tiste konkretne oz. specifične stvari so pa že v tehničnih pravilnikih zapisane.
Mogoče bi tudi na tak način zbudili zanimanje kakšnega novinca za dirkaštvo (bodisi kot voznik, organizator, izdelovalec dirkalnikov ali kaj podobnega).

Upam na odziv in, da tema ne bo utonila v pozabo.
Sej vem, da bi vse odgovore dobil na AŠu, pa bi vseeno raje debatiral tukaj Smile.

LP, Primož
_________________
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Schkorc
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 90
Kraj: Prebold

PrispevekObjavljeno: 11.10.2007. 14:20:49    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Zdravo

Tudi sam imam željo po dirkanju in počasi prihajam do te točke, ko bi bilo potrebno začeti.
Ne ciljam na visoke uvrstitve, ampak na sodelovanje. Ker so mi všeč avtomobili (sploh malo bolj dirkaško usmerjeni Smile), bi se lotil izdelave dirkalnika. Verjamem, da je lažje (mogoče tudi bolje) avto kupit že narejen, ampak se kot mnogi tudi sam sooč## s tisto težavo z denarjem. Ker pa za samo sodelovanje ne rabim vrhunsko pripravljenega bolida, mi cene obstoječih dirkalnikov predstavljajo oviro pri samem začetku dirkaštva.

Kako si to jst predstavljam Smile.
Cene avtomobilov se začnejo nekje pri 3-4k € (bolj ugibam, glede na to, da ima bolj malo SLO oglasov zraven ceno). Izbire (modelov in znamk) v tem rangu je bolj malo, večinoma so to Yugoti, mogoče tam pa tam kakšna 106ka ali Swift. Rang višje tam nekje med 7-10k € pa je več izbire. Nekateri avti so slabo vzdrževani in zelo zanemarjeni. Oprema je stara in jo bo mogoče treba kmalu zamenjati z novo? Predvsem Yugoti postajajo eksoti, torej je težje dobiti dele, posledično verjetno ta avto ne bo več poceni. Na cestah so ga med drugim zamenjali Renault 5, R Clio, P106,... Kako je s temi avtomobili, če bi jih hotel uporabiti za dirke? Dobro modeli, ki so bili tovarniško homologirani (torej recimo: R5GTt, R Clio 16V/Williams, 106 Rally,...) ni problema, kaj pa ostali šibkejši modeli?
Če je bilo vozilo tovarniško homologirano si najprej priskrbim homologacijo/knjigo (to nardim na AŠu), če ni bilo homologirano pa še ne vemo Smile.

Kaj pa kar se tiče varnostne opreme. Kje in kaj kupit? Sam sem se ogledoval za OMPjem, ker se mi zdi najceneje, Sparco je malenkost dražji. V vsakem primeru rabim kletko. OMPjeva (105) cenejša je cca. 500€, dražja (106) pa okoli 800€, recimo da bomo vzel dražjo, ker pri varnosti ne šparamo. V vsakem primeru rabimo vsaj 1 sedež, cene od 160€ do 400€ za tak "začetniški" sedež. Ali so potrebni kupljeni nosilci sedežev, ali jih lahko sam narediš? No kupljeni malo cenejši so 70€. Potem potrebujemo pasove, cene nekje od 150€ do 200€. Gasilni sistem je že tako obvezen, cene 290€-430€. Pa dobr za filing si prvošmo še volan za kakšnih 130€ Smile.
Če na hitro seštejem (pa če se nisem zmotil) smo z enim sedežem nekje na 1.9k€ z dvema sedežoma pa na ene 2.4k€. A je to vse kar je potrebno (od opreme) za sodelovanje? Dobr poleg varnostnih zatičev pa stikala za izklop elektrike?

Torej imamo opremo, recimo, da je naslednji korak (po raztavljanju) sestavljanje? Ali lahko kletko vgradi vsak sam? No ja certifikat varilca bi skor lahko imel tisti, ki jo bo vgradil, med vgradnjo ti varilec še tam pa tam po školjki potegne kak zvar, za boljšo počutje Smile (a je tako v grobem vredu, če na spojih na vsake 3cm potegne 1cm zvara?).
A je do tu pravilno? Kdaj rabiš tehničnega od AŠa? Pred, med, po, skoz cel ta postopek? Tekmovalno knjigo dobiš, ko je avto končan, ampak a je treba AŠu povedat že kej prej, da se pripravlaš delat nekaj skupaj?
Če hočeš nardit avto za rally, ga moraš homologirat tudi za cesto, je zapleten postopek? Glede na izkušnje homologacije kakšnih drobnarij si ne morem zamislit, da bi šla homologacija dirkalnika skozi. No ker mi homologacija H pasov in trikrakega volana (kljub potrdilu/TUVu), kot navadnemu smrtniku ni uspela, sem začel drezat v to zakaj ne. Odgovor na LPP: to je samo za dirkalna vozila in dirkače (tud urbančič ti baje drugače ne nardi kletke?). Torej morm met prej licenco kot pa avto?

Kakšen je rok trajanja te varnostne opreme? Do nesreče, oziroma koliko let? 5? Je to odvisno od preteka homologacije ali starosti uporabljenega?

Torej če kupim rabljenega Cliota 1.4 L90-96 za kakšnih 600€ in opremo za 1900€ imam v grobem za 2500€ dirkalnik s katerim se lahko udeležim čisto prave dirke (GHD, PRK,... razen rallya)? Nisem štel še ostalih dajatev kot naročanje homologacije in izdelave tekmovalne knjige, ampak to ne more bit previsok strošek. Ali je poleg teh dveh dajatev potrebno še kaj (pustmo zaenkrat vozniško opremo in licenco)?
Aja vem, da je to praktično popolnoma serijski avtomobil in da je popolnoma nekonkurenčen in da so tisti dražji deli šele na vrsti v podvozju, motorju in menjalniku, poleg tega pa da bi se mi vsi smejal Very Happy, ampak vsak začetek je težek.

Mogoče bodo informacije koristile, komu iz že prej omenjene teme kako narediti dirkanje poceni (razen če že vsi vse vejo in znajo).

Interesenti razvijte temo, sej veste, več buč več ve Smile.

LP, Primož
_________________
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 11.10.2007. 15:10:43    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
no če začnemo...razmišljaš dosti pravilno in pozitivno..ampak...
Na začetku že padeš z avtomobilom...če me spomin ne vara tega avta ni blo nikoli na spisku FIA homolgiranih avtov...
Veljavnost varnostne opreme je ponavadi podana na samem izdelku..oz letnica proizvodnje in kakor si sam napisal je veljavnost 5 let...če je karambol ti pa itak (na pasovih)tehnična komisija uniči veljavnost homologacije.
Če računaš na en sedež,potem centralnega gasilnega sistema ne rabiš(GHD,CHD)
Jaz osebno z avtom kot si ga opisal se verjetno ne bi spustil na dirke..vsaj na zavorah bi menjal cevi z pletenimi(avio)..smo pa spet pri strošku kakšnih dodatnih 500€(verjetno manj-samo ne dosti)verjetno bo treba tudi nove diske in ploščice.Pa tudi z serijskim podvozjem ne..si velik potencjal da končaš v jarku ali na strehi..pa tudi če boš namontiral kakšne street apexe ne boš imel dirkaškega podvozja...dosti ljudi namreč ne loči med street pa race materiali Confused
Če bi dirkal GHD ali CHD in paralelca ne rabiš imeti registriranega avta..torej ne rabiš hodit na LPP.
Osebno sem mnenja,da na pol narejen dirkalni avtomobil ne spada nikamor..niti na cesto niti na dirke..čeprav mislim da se tudi taki vozijo po dirkah Confused
Pisat bi se dalo še in še...jaz vsem svetujem,da pač berete in se učite...ker tle je tolko enih stvari ki se jih ne da napisati in obrazložit..bi blo preveč vsega...
Obvezno čtivo FIA dodatek J in pa sama FIA homologacija avtomobila..tukaj se več al manj naučiš vse(seveda če si vsaj malo tehničen tip)
Mal firbca moraš bit pa gre..
Mislim pa da se na AŠ nekaj vrti v smeri že omenjene skupine serijskih vozil z varnostno opremo...meni je sicer zadeva dosti neznana...bi pa lahko kdo iz AŠ kej pokomentiral ali vsaj objavil na uradni spletni strani...
..in na koncu..mislim da se poceni dirkat NE DA...žal..
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


GRant
Sovoznik

Prispevkov: 54
Kraj: Šk. Loka

PrispevekObjavljeno: 11.10.2007. 22:34:44    Naslov sporočila: Izdelava dirkalnika Odgovori s citatom
Pozdravljeni,

enako idejo sem imel že pred časom, saj dobro vem kako težko je na začetku. Na spodnji povezavi si lahko pogledate kako smo naredili moj dirkalnik. Zaenkrat je sicer samo slikovni material, opis (med drugim tudi informacije, kje sem kakšen del kupil, kdo je kaj naredil, kje je ceneje itd)pa bom dodal v bljižnji prihodnosti (ko bom imel malo več časa.

Če pa ima kdo kakšna konkretna vprašanja, pa mi lahko piše oz. me pokliče.

LP, Gregor RANT
povezave: www.friko-racing.com
izdelava dirkalnika:http://www.friko-racing.com/Linki/avtomobil/izdelava.html
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov


ixus
Sovoznik

Prispevkov: 54
Kraj: Ilirska Bistrica

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 08:55:42    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Pozdravljeni.
Mogoce je pa res kaj zanimanja za malo cenejso grupo. Med njimi sem tudi sam. Res je tezko zaceti. Avto, pripravljen na dirko je drag, ce pa ga hoces doma predelavat, pa moras imeti kaj znanja.
Zanima me, koliksne so kej cene kombinezona, copatki,rokavice pa celada? Baje da se splaca kupiti celado, ki ima ze moznost za montirat Hans, ker bo baje cez dve leti obvezen. Kako je kej s tem?
Aja, kako pa vgradijo varnostno kletko v avto?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


kitcar
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 505

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 10:35:14    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
A kdo že kaj ve kako se je AŠ2005 odločila glede grupe v kateri naj bi se vozila serijska vozila z obvezno varnostno opremo?? Podobno varianto vozijo tudi v nemčiji..
_________________
DO PLOHA...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Schkorc
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 90
Kraj: Prebold

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 11:11:39    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
@ixus: Cene opreme voznika po OMPjevem katalogu (pač ker ga je najlažje najti):

-OBUTEV cca. 100€
-ROKAVICE 40-90€
-KOMBINEZON 300-800€
-PODKAPA 25€-40€
-NOGAVICE 15€
-SPODNJE PERILO 110€
-ČELADA 300-600€

Skupaj torej, če te cene držijo (drugače me naj kdo popravi), nekje 1200€ (neko povprečje) oz. 900€ najcenejše možno. Mislim, pa da so to cene brez davka.

Tudi sam sem mnenja, da se splača kupiti HANS kompatibilne stvari, ker bo slej kot prej obvezno.

O ostalih stvareh pa naj kdo drug več pove.

LP, Primož
_________________
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 11:57:39    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Ja, z dirkanjem je tako - to pač ni nikoli bil, ni in ne bo ljudski, masovni šport. Zato se kar pripravi na določene stroške. je pa res, da za začetek ti niso tako visoki - seveda, odvisno od tega, kolikšni so tvoji mesečni dohodki in v primerjavi z top vozili, ki se v posameznih razredih in divizijah borijo za vrh. Renault Clio 1,4 po naciponalni homologaciji je morda pravi začetek, ker gre za dokaj sodobno zasnovo vozila. Na prvem mestu je varnost - zato ne šparaj pri rollbaru, sedežu in pasovih - pa tudi čelado se splača kupit dobro in obvezno z možnostjo pritrditve HANS. Kombinezon, perilo, čevlji in rokavice so lahko tudi iz malo nižjega cenovnega razreda, čelada ne! Nato, kar ostane, vloži v zavore in podvozje. Obvezno zamenjaj zavorne cevi, pa tudi diske in plščice. Samo zavornih ploščic brez diskov ne priporoč## - slabe osebne izkušnje! Nato vzmeti, amortizerje, ki, če so dobri, lahko trajajo nekaj časa. S tako pripravljenim avtom lahko začneš na GHD ali paralelcu - tudi na krožnih, samo bo dražje, ker bo šlo veliko več gum. Za GHD, če imaš malo sreče in se prvo sezono zgolj učiš, je lahko dovolj 6 gum (če ni dežja). No, seveda ne boš konkurenčen za vrh, zadnji pa tudi ne boš, če je v tebi kaj talenta. Če pa si zadnji na prvi in drugi dirki v življenju, tudi ni nič narobe, nekdo pač mora biti tudi zadnji. Šele nato, če je še kaj cvenka, začni z diferencialom in špero ter menjalnikom. Prav ta zadnji je na vrsti motor - ker če imaš konje, drugega pa ne - ne pomaga prav nič! pa srečno!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 12:03:25    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Aja, sem pozabil. Absolutno najcenejša varianta je :

narediš licenco, najameš avto - najbolje P106 ali Suzuki Swift, Yugo raje ne. Sposodiš si obleko in čelado - pa probaš eno GHD. Če boš zadnji - 20 sek za predzadnjim na vožnjo in se vsako rundo ne bo izboljšalo - pusti vse skupaj! če pa vidiš, da gre in da se zaostanki zmanjšujejo ali celo koga uženeš - potem se lotiš nakupa ali priprave svojega avtomobila. Tudi solidnega Swifta Gti dobiš za manj kot 1000 evrov.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


ixus
Sovoznik

Prispevkov: 54
Kraj: Ilirska Bistrica

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 12:43:41    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Aha, ja ce bo vse ok, bi dirkal GHD, to me veseli. KHD mi ni glih prevec vsec. Kako pa je potem s sponzorji? A zmagovalec dobi kaksno denarno nagrado, razen pokala al dirkas bolj za svoje veselje? Koliko pa pridejo kej startnine na GHD?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 12:59:58    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
sponzorjev ni Exclamation dirkaš zgolj za svoje veselje...denarne nagrade(mislim da letos prvič) edino na PRK...štartnina za GHD div.I in div.II 100€,vsi ostali 200€(to je blo za letos)
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


ixus
Sovoznik

Prispevkov: 54
Kraj: Ilirska Bistrica

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 13:37:10    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
No vsaj startnine niso tako visoke. Sej glede sponzorjev ni problem, ker imam kar nekej poznanstva z s.p.-jevci v tem kraju, ki bi bili pripravljeni pomagat. Eni s prevozom drugi pa z ostalim.
Aja, se glede mehanikov. A ce ti najames avto, a dobis tudi mehanika zdraven? Vsaj tako je bilo v Seicento pokalu, verjetno pa je to odvisno od tistega, ki ti avto renta ane?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Schkorc
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 90
Kraj: Prebold

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 13:40:52    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Kje v bistvu najdem seznam homologiranih vozil?

Na strani od FIAe je seznam aktualnih homologacij od 2002 in historic avtomobilov do leta 1991, kjer so pomojem (skoraj) vsi modeli, ki so bili narejeni takrat Smile, vsaj za renoja jih je ogromno.

Poleg tega sem našel še listo manj kot 4 leta nehomologiranih vozil, med katerimi je (če smo že pri Renaultu) Clio 16V (L91, sk.N,A), Clio 1.2 RN (L93, sk.N,A), poleg Lagune (L94, sk.A) in Megana Coupeja (L96, sk.N,A).
A to pomeni, da ostalih vmes med 1991 in 2002 (poleg Williamsa, ki je imel/ima podaljšano homologacijo) ni bilo homologiranih, ali da sem jaz smotan in jih ne najdem?

Tisti pokalni Clioti, ki so se vozili pri nam okoli leta 1996 so verjetno imeli nacionalno homologacijo, a ne?
A sploh mora imeti vozilo FIA homologacijo (ne velja za rally) za recimo kakšno F,H,... skupino ali mogoče bodočo serijsko (GTN?) skupino, ali je dovolj nacionalna?

LP, Primož
_________________
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 13:49:01    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
za sk.F mislim da ne rabi da je avto sploh kdaj imel FIA homologacijo
Arrow http://www.as2005.si/dokumenti/2007/techpravilniki/2007_Tehnicnipravilnik%20Skupina%20F.pdf
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


Schkorc
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 90
Kraj: Prebold

PrispevekObjavljeno: 12.10.2007. 14:06:55    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Čeprav ne zgleda, sem (ampak še vseeno premalokrat) prebral zeleno knjigo od začetka do konca (sploh pravilnike). Sam pri tisti izjavi, da že na začetku padem z avtomobilom, ker ni bil nikoli FIA homologiran, se mi je ustavilo in sem tist trenutek razumel, da je edina možna varjanta dirkalnika, če je bil tak avto kdaj FIA homologiran. Verjetno je bila izjava mišljena samo za rally oz. sk. N in A?
_________________
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


slayer
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 522

PrispevekObjavljeno: 15.10.2007. 15:05:33    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Toxic je napisal/a:
Za GHD, če imaš malo sreče in se prvo sezono zgolj učiš, je lahko dovolj 6 gum (če ni dežja).


Če ni dežja, je za celo sezono v ghd div II dovolj tudi en komplet slick gum.

DS71 je napisal/a:
sponzorjev ni Exclamation dirkaš zgolj za svoje veselje...denarne nagrade(mislim da letos prvič) edino na PRK...štartnina za GHD div.I in div.II 100€,vsi ostali 200€(to je blo za letos)


Letos so na GHD Ferrari dajali za evropsko (ali slovensko?) prvenstvo neke denarne nagrade. Divizija II, zmagovalec nekaj manj kot 100 EUR, tam nekje...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


4salle


Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 15:42:17    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Pozdravljeni, tudi sam si želim dirkati vendar ker sem bol tehniški tip in ker imam doma majhno delavnico bi si sam sestavil bloid ki sem si ga zamislil. ker menim da bi tako najceneje prišel skoz.

torej potreboval bi nekaj nasvetov.

predelal bi VW Polo l.96, v katerega bi vgradil nov motor 1.3l (suzuki hayabusa)
in pogon na 4x4.

Zanima me če ima kdo s tem kaj iskušenj, oz če mi lahko kdo svetuje kako bi se zadeve lotil, oz. če mi lahko koga priporoča?

hvala za odgovor.

Lp, saša
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


P.K.
10 sekund na brzinc...

Prispevkov: 204
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 15:51:25    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Preden se vržeš v tak projekt bi ti svetoval kakšen posvet z ljudmi, ki kaj vedo o dirkanju, in pa dasi prebereš vsaj zeleno knjigo AŠ2005. Ker s takšnim bolidom bi lahko dirkal samo okrog svoje hiše. Na žalost ne spada v nobeno kategorijo na naših dirkah.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


aichi
Site Admin

Prispevkov: 744
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 16:05:07    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Daš ga v E1, kjer pa bo vse prej kot konkurenčen Smile
_________________
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 16:27:36    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
v E1 ne gre..pogonski sklop ni istega proizvajalca kot karoserija.. v italiji drugače te zadeve poznajo kot klasa PROTO ..kot mi je znano pa več ali manj sodelujejo v slalomih..
Pri nas je najbolj znam Grza fičko(kawa),pa en plav Mini(hayabusa)..vem da se dela še en Fiat 500(powered by R1) ..se pa fantje vozijo zgolj kot nule na gorskih..žal...
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


205T16
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 350
Kraj: wajdušna

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 16:48:33    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
http://www.motorsport-sales.com/index.php?main_page=product_info&cPath=304&products_id=1770&zenid=1c07df3eb0077bcb897855a657667f12


Bolje da kupiš narejenega:)
_________________
Do poDa!!!!! www.mrt.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jazdec
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 313
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 18:02:51    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Ni mi jasno, kako je potem lahko Hrvat s hibridno škodo felicio vozil v skupini A-1400 v Lučinah.
_________________
Colin4ever!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 19:12:27    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
zakaj hibridno.. ?
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


sinki
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 338
Kraj: idrija-kanomlja

PrispevekObjavljeno: 04.11.2009. 20:07:52    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Zato ker ima vgrajen motor in menjalnik od yamahe 1000ccm.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


aleks09
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 377
Kraj: KRAS

PrispevekObjavljeno: 05.11.2009. 10:31:53    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Kdor si misli in če si že hoče sam zrihtat dirkalca, pa o tem nima pojma - misli pa da ma dovolj cajta in dnara, prjatlov in ogromno ogromno volje - mu povem, da je potem najlažja in najcenejša pot, da si kupi že zrihtanga dirkalca, ga razkopa v prafaktorje in potem ponovno zloži. In ko boste to nardili , pol pa le mejte veselje, da ste si ga sami zrihtali al sestavli. In čeprav boste imeli v tem primeru vse dele pri roki, pa bo sestavljanje trajalo, trajalo in trajalo... bo treba kateri del menjat staro za novo, kaj dodat in bo potem sploh in oh... Zraven pa se boste še veliko naučili o opremi, nastavitah, vedeli boste kaj je kaj in kam kaj gre... Vsekakor vam tudi svetujem, da pred in med sestavljanjem obiščite kakšno dirko in se malo muvate po boksih in sprašujte mehanike in dirkače za kaj je kaj, za kaj se tu in tam gre in kako... tako, da se boste čim več naučili o avtu, pa tudi preučili delo in pravila v boksih in na brzincu, pa tudi ukradli (beri videli) kakšno zadevo, ki bi bila dobra za vaš dirkalnik..., pol pa licenco in na dirke, kjer bo verjetno potrebno še veliko sestavljanja... In če vas bo po tem še kaj držalo po kašnem sestavljanju svojega dirkalnika pa le srečno naprej. Veste.. to res ni glih kot sestavljane Lego kock in zato vas lepo prosim... ne komplicirat življenja (vašega pa še od koga zraven)... povedano iz lastnih izkušenj... Wink
_________________
ALEXK
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


DMm
Hujši ko Vattanen

Prispevkov: 137

PrispevekObjavljeno: 05.11.2009. 19:03:37    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
aleks09 je napisal/a:
Kdor si misli in če si že hoče sam zrihtat dirkalca, pa o tem nima pojma - misli pa da ma dovolj cajta in dnara, prjatlov in ogromno ogromno volje - mu povem, da je potem najlažja in najcenejša pot, da si kupi že zrihtanga dirkalca, ga razkopa v prafaktorje in potem ponovno zloži. In ko boste to nardili , pol pa le mejte veselje, da ste si ga sami zrihtali al sestavli. In čeprav boste imeli v tem primeru vse dele pri roki, pa bo sestavljanje trajalo, trajalo in trajalo... bo treba kateri del menjat staro za novo, kaj dodat in bo potem sploh in oh... Zraven pa se boste še veliko naučili o opremi, nastavitah, vedeli boste kaj je kaj in kam kaj gre... Vsekakor vam tudi svetujem, da pred in med sestavljanjem obiščite kakšno dirko in se malo muvate po boksih in sprašujte mehanike in dirkače za kaj je kaj, za kaj se tu in tam gre in kako... tako, da se boste čim več naučili o avtu, pa tudi preučili delo in pravila v boksih in na brzincu, pa tudi ukradli (beri videli) kakšno zadevo, ki bi bila dobra za vaš dirkalnik..., pol pa licenco in na dirke, kjer bo verjetno potrebno še veliko sestavljanja... In če vas bo po tem še kaj držalo po kašnem sestavljanju svojega dirkalnika pa le srečno naprej. Veste.. to res ni glih kot sestavljane Lego kock in zato vas lepo prosim... ne komplicirat življenja (vašega pa še od koga zraven)... povedano iz lastnih izkušenj... Wink


Lep, dober nasvet
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


asm
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 96
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: 05.11.2009. 19:46:43    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
Aleks09 - odlično napisano, ni kaj

dodal bi samo:
- probajte imet zraven koga, ki je to že večkrat počel, to vam prihrani časa za približno 3500 %
- vsak kos, ki ga boste dajali nazaj na avto, boste oprali, očistili,
pregledali, pobarvali, zašvasali, namazali ali pa....kupili novega.
NOBEN kos ne bo šel nazaj na avto tak, kot ste ga vzeli dol...
- aja, povejte ženi/punci, da vas bo občasno tudi videla...za praznike in podobno...
če pa bo preveč godrnjala...raje delajte svoje delo, služite dinarčke, uživajte s svojo drago in počasi, na skrivaj zbirajte denar za rento...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


sablac
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 83
Kraj: celje-štore

PrispevekObjavljeno: 05.11.2009. 21:04:08    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
iz zadnih treh postov sem dobo obcutek, da samo par ljudi zna kaj narest in to kot je treba..... saj zato pa je tak, da ti vecina ze v startu zatre voljo,ces saj ti ne bo ratal....a si sploh sposobn....a mas dnar....pa ljudje bozji kaj vam to mar,puste jim da poskusjo,ce bodo obupal ni vasa stvar itak se gre za nihov cas nihov dnar njihov...naj poskusjo na lastni kozi..ce zelite jim pomagajte in povejte kaj in kako naj delajo,ce ne pa ne...

sam sem imel zelo dobrega ucitelja(nisem mehanik in ne bom razglabljal kaj znam) clovek je bil lastnik zlate celade v kartingu se v bivsi jugoslaviji,in ni nikol skrival svojega znanja, z veseljem nam je pokazal,razlozil in pomagal pri nasih nedobudnostih,pomagal nam je tudi z rokami ceprav mu nebi bilo treba...in nas tudi res naucil marsikaj...
naucil me je pa tudi tega da tudi jaz ne skrivam svojega znanja in ga z veseljem razdajam ce le ima kdo voljo poslusat,saj samo tako ne bo slo to moje znanje z mano v grob,kot ni slo z njim.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


DS71
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 711
Kraj: Il.Bistrica

PrispevekObjavljeno: 05.11.2009. 22:27:47    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
jaz nikoli nisem nič skrival..znam kar znam in rad pomagam..problem je da so dostikrat takšni nadobudni ljudje žive trme in "zelo pametni" in si dostikrat ne pustijo dopovedati enih stvari..zakaj misliš da je toliko na pol narejenih in propadlih projektov Wink

drugi problem oz velika razlika je pa delati avto po nekih predpisih ali določenih specifikacijah (nekateri niti ne vejo kakšni razredi obstajajo,kaj je so pravilniki in podobno) drugo pa je delati avto za trackday ali podobne lastne užitkarske namene..
Glede na to da vem kaj voziš veš kaj mislim ...mogoče je tvoj projekt celo bolj zahteven kot marsikatei dirkalc-ampak imaš pri zadevi čisto proste roke..

glede komentarjev predhodnikov..verjemi da tako aleks kot asm vesta kaj govorita..in mogoče to govorita samo dobronamerno..saj veš..ko zabredeš je končano Laughing
_________________
Http://www.racing.sec.si
http://www.superspecial.si
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


DRG
Hujši ko Vattanen

Prispevkov: 129

PrispevekObjavljeno: 06.11.2009. 01:36:59    Naslov sporočila: Re: "Izdelava" dirkalnega vozila Odgovori s citatom
sablac je napisal/a:
iz zadnih treh postov sem dobo obcutek, da samo par ljudi zna kaj narest in to kot je treba..... saj zato pa je tak, da ti vecina ze v startu zatre voljo,ces saj ti ne bo ratal....a si sploh sposobn....a mas dnar....pa ljudje bozji kaj vam to mar,puste jim da poskusjo,ce bodo obupal ni vasa stvar itak se gre za nihov cas nihov dnar njihov...naj poskusjo na lastni kozi..ce zelite jim pomagajte in povejte kaj in kako naj delajo,ce ne pa ne...

sam sem imel zelo dobrega ucitelja(nisem mehanik in ne bom razglabljal kaj znam) clovek je bil lastnik zlate celade v kartingu se v bivsi jugoslaviji,in ni nikol skrival svojega znanja, z veseljem nam je pokazal,razlozil in pomagal pri nasih nedobudnostih,pomagal nam je tudi z rokami ceprav mu nebi bilo treba...in nas tudi res naucil marsikaj...
naucil me je pa tudi tega da tudi jaz ne skrivam svojega znanja in ga z veseljem razdajam ce le ima kdo voljo poslusat,saj samo tako ne bo slo to moje znanje z mano v grob,kot ni slo z njim.


Res je, Joze je rad povedal kar ve in zna !
_________________
Lp.D

To je samo moje mnenje in samo moje....Ce pa gre komu to v nos,potem se naj dela,da ni videl napisanega! Wink
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...