Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
 EVOX Seicento vajenec
 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 28.08.2018. 18:12:48 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
V N.Gorici kar lepo število prijav, glede na lani pa malo manj kvalitetnih posadk v R5, brez Gryazina in Tlustaka, vseeno bo nekaj za videti. Pogreš## pa na prijavah vsaj še dva dirkalnika RN4, katera sta bila že večkrat omenjena tudi v iz strani Peljhana, da če ne prej jih bomo videli na štartu Nove Gorice. Ne vem, zakaj se Šebalj ne pojavi tukaj, ki šteje za njihovo prvenstvo in se mu gre za prvaka |
|
|
|
 |
.jpg)
 patulko Hitri Seicento vajenec
 Prispevkov: 46 Kraj: Zgornji Kašelj
|
Objavljeno: 29.08.2018. 08:22:18 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
EVOX je napisal/a: | Pogreš## pa na prijavah vsaj še dva dirkalnika RN4, katera sta bila že večkrat omenjena tudi v iz strani Peljhana, da če ne prej jih bomo videli na štartu Nove Gorice. |
Se popolnoma strinjam, en kup enga nabijanja in promocije  |
|
|
|
 |

 Peter Marc 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 346 Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec
|
|
|
|
 |
 EVOX Seicento vajenec
 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 29.08.2018. 13:38:52 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Peter Marc eno vprašanje....V Poreču sta bila nazadnje dva relija,eden v Septembru- ERT in eden v Novembru-PH.Danes je prišla info.,da prvega relija,ki šteje za ERT ne bo in bo zato v tem terminu v Septembru rally Poreč,ki šteje samo za prvenstvo Hrvaške,se pravi za Slo.prvenstvo ni sprememb in bo v tem terminu odpeljan pač krajša verzija Poreča? |
|
|
|
 |

 Peter Marc 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 346 Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec
|
Objavljeno: 29.08.2018. 15:02:20 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
EVOX je napisal/a: | Peter Marc eno vprašanje....V Poreču sta bila nazadnje dva relija,eden v Septembru- ERT in eden v Novembru-PH.Danes je prišla info.,da prvega relija,ki šteje za ERT ne bo in bo zato v tem terminu v Septembru rally Poreč,ki šteje samo za prvenstvo Hrvaške,se pravi za Slo.prvenstvo ni sprememb in bo v tem terminu odpeljan pač krajša verzija Poreča? |
Nimam še informacije ali bo štel (krajša verzija) za DP _________________ Peter MARC
peter.marc@parcom.si
www.avtomotive.com
www.wladoil.si
www.parcom.si
www.nipanike.si
www.blagajne.si
www.podatkovni-center.si |
|
|
|
 |

 hribovc 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 292 Kraj: vrhnika
|
Objavljeno: 31.08.2018. 10:47:49 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Jereb naj bi vozil toyota gt86 cs r3 |
|
|
|
 |
 Harry Neron Šef šefa od šefa, ah...
 Prispevkov: 37 Kraj: Center sveta
|
Objavljeno: 02.09.2018. 00:24:02 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Citiram: | skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje |
Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov |
|
|
|
 |
 Harry Neron Šef šefa od šefa, ah...
 Prispevkov: 37 Kraj: Center sveta
|
Objavljeno: 02.09.2018. 00:24:26 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Citiram: | skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje |
Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov |
|
|
|
 |
 Harry Neron Šef šefa od šefa, ah...
 Prispevkov: 37 Kraj: Center sveta
|
Objavljeno: 02.09.2018. 00:24:58 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Citiram: | skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje |
Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov |
|
|
|
 |
 Harry Neron Šef šefa od šefa, ah...
 Prispevkov: 37 Kraj: Center sveta
|
Objavljeno: 02.09.2018. 00:25:33 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Citiram: | skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje |
Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov |
|
|
|
 |
 Harry Neron Šef šefa od šefa, ah...
 Prispevkov: 37 Kraj: Center sveta
|
Objavljeno: 02.09.2018. 00:25:49 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Citiram: | skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje |
Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov |
|
|
|
 |
 jure 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 907
|
Objavljeno: 05.09.2018. 13:12:09 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Harry Neron je napisal/a: | Citiram: | skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje |
Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
|
Ne bo tole čist držalo: Scandola ni letos niti ENKRAT prehitel Rossettija, Perica ali Bassa iz dveh razkogov:
- vsi trije omenjeni letos ne vozijo v C.I.R
- Scandola letos v C.I.R nima šanse proti Andreucciju (P208) in Cempedelliju (Fiesta), ker je enostavno hendekepiran s pnevmatikami-vozi namreč Dmack, ki so na asfaltu povsem nekonkurenčne. Edino šanso bo imel v kratkem na makadamu na rallyu Adriatico. Tako da govoriti, da je hitrejši so bučke, ker nima pogojev da bi to pokazal.
Da je pa najboljši Basso?? Ne vem, on je bil v C.I.R-u 2x prvak, Andreucci pa 10x.....to nekaj pove....
Škoda je res hitra, samo jaz še vedno mislim, da je top Fiesta na identičnem nivoju. Lukyanuk nima težav s Fiesto zmagovati v E.P. Pa ne sedaj omenjati Baruma, kjer je pač Kopecky ''nadrkan'' tiste kolovoze v nulo in je tam nepremagljiv.
Moje mnenje, pač..... |
|
|
|
 |

 Pat Pokalni zmagovalec
 Prispevkov: 71 Kraj: Krvavi Potok
|
Objavljeno: 06.09.2018. 17:51:21 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Ja s tem da Andreucci vozi z konkurenčnim avtom že 23 sezon C.I.R. Basso pa 2003, 2004, 2007(parvak), 2010 ter 2013-2016 ko je bil drugič prvak. Vse druge sezone od leta 2000 ko je prvič peljal Fiat Punto Kit Car pa JWRC, IRC (prvak 2006), ERC (dvakrat prvak 2006 in 2009) in TER 2017 (prvak) in 2018 kjer bo po vsej vrjetnosti ubranil naslov. Tako da je Basso C.I.R. vozil 8 sezon z konkurenčnim avtom tako da je procentualno sezona/osvojena prvenstva je celo boljši od Andreuccija ki je sicer top voznik nimam nič proti njemu ampak za moj okus se drži preveč Italije kot pijanec plota. Tak kaliber dirkača bi vsaj par sezon moral poskusiti ERC in verjamem da bi bil uspešen ampak mislim da je ta vlak že odpeljal.
Kar se tiče skupine R5 in nove RN4 je še vedno R5 tista klasa ki je primerna za nacionalna prvestva. Ta RN4 sicer hudo zleda ne rečem nč ampak za zmagovat pa ni. Zadnje 3 leta spremljam ogromno evropskih državnih prvestev in kjer se pojavljajo tudi te RN4 večinoma Poljska, Latvija, Litva, Estonja so zaostanki za R5 ogromni. Vsake tolko tudi kšn res dober dirkač pride na stopničke ampak zastanki so veliki 2-3 minute in to na rallyjih ki so dolgi 1 uro do 1uro 30 minut. Če kdo ne verjame naj gre na ewrc-results.com in naj si malo pogleda rezultate iz omenjenih prvestev. Sicer upam da se ta klasa pri nas prime in to u čim večjem številu ker avti zgledajo zelo atraktivno ampak dokler bodo R5 prisotni za RN4 nebo kruha bo samo moka. |
|
|
|
 |
 EVOX Seicento vajenec
 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 19.09.2018. 18:04:43 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
kitcar je napisal/a: | saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli  |
Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom? |
|
|
|
 |
 jancrom 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 271
|
Objavljeno: 20.09.2018. 19:47:32 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
EVOX je napisal/a: | kitcar je napisal/a: | saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli  |
Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom? |
pa rally bo... en mesec prej je stran še lanska, dodatni pravilnik bi moral počasi zagledati luč sveta... |
|
|
|
 |
 EVOX Seicento vajenec
 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 21.09.2018. 09:36:36 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
jancrom je napisal/a: | EVOX je napisal/a: | kitcar je napisal/a: | saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli  |
Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom? |
pa rally bo... en mesec prej je stran še lanska, dodatni pravilnik bi moral počasi zagledati luč sveta... |
Rally bo, danes imaš na spletu prve info. |
|
|
|
 |
 jancrom 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 271
|
Objavljeno: 21.09.2018. 11:47:10 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
EVOX je napisal/a: | jancrom je napisal/a: | EVOX je napisal/a: | kitcar je napisal/a: | saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli  |
Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom? |
pa rally bo... en mesec prej je stran še lanska, dodatni pravilnik bi moral počasi zagledati luč sveta... |
Rally bo, danes imaš na spletu prve info. |
opazil na FB ja... thx |
|
|
|
 |

 WLF 10 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 185 Kraj: Rateče
|
Objavljeno: 30.09.2018. 15:55:03 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Kako to da Peljhani ni Poreča peljal v slovenski konkurenci? |
|
|
|
 |

 hribovc 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 292 Kraj: vrhnika
|
Objavljeno: 11.10.2018. 20:27:21 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Tomaz Kaucic bo ta skivnostni voznik?rental bo i20 r5 in naj bi vozil celo sezono 2019 |
|
|
|
 |
 wrc-team 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 506 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 15.10.2018. 09:54:12 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
po informacijah ki so vsebol glasne se obeta zelo zanimiva ter pestra dirka v Idriji  _________________ wrc-wajdušna rally car |
|
|
|
 |
 kitcar 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 508
|
Objavljeno: 15.10.2018. 14:08:11 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Bravo Hribovc to je ta! _________________ DO PLOHA... |
|
|
|
 |
 sinki 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 341 Kraj: idrija-kanomlja
|
Objavljeno: 16.10.2018. 09:06:02 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
wrc-team je napisal/a: | po informacijah ki so vsebol glasne se obeta zelo zanimiva ter pestra dirka v Idriji  |
In kaķšne so te informacije? _________________ okužen z Rallyus virusom |
|
|
|
 |
 wrc-team 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 506 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 16.10.2018. 09:58:36 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
sinki je napisal/a: | wrc-team je napisal/a: | po informacijah ki so vsebol glasne se obeta zelo zanimiva ter pestra dirka v Idriji  |
In kaķšne so te informacije? |
hove HP nekatire obrnjene _________________ wrc-wajdušna rally car |
|
|
|
 |
 miki miška Državni prvak v diviziji XXI
 Prispevkov: 90
|
Objavljeno: 18.10.2018. 11:32:40 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
hove HP nekatire obrnjene
majster kere so pa lohk nove pa obrnjene
Zadlog pa Čekovnik pa kanomeljsko razpotje |
|
|
|
 |
 sinki 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 341 Kraj: idrija-kanomlja
|
Objavljeno: 18.10.2018. 12:43:50 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Sej res ka u Idrji ni nobene ceste na razpolago za kesn nov brzinc. Cest za celo prvenstvo izpeljat. _________________ okužen z Rallyus virusom |
|
|
|
 |

 hribovc 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 292 Kraj: vrhnika
|
Objavljeno: 18.10.2018. 21:00:06 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Jelicni vrh,gore |
|
|
|
 |
 wrc-team 20 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 506 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 22.10.2018. 10:59:26 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Rally Idrija 2o18
Sobota 27. oktober 2018
1. HP - 15:15 IDRIJA I
2. HP -17:05 IDRIJA II
Nedelja 28. oktober 2018
3. HP - 09:43 DOLE I
4. HP - 10:21 ZADLOG I
5. HP - 12:19 DOLE II
6. HP - 12:57 ZADLOG II
7. HP - 14:55 DOLE III
16:00 Cilj rallya in podelitev nagrad; Mestni trg, Idrija
zadlog ostaja ne spremenjen sem upau da ga vsaj obrnejo..danes pa še lista... _________________ wrc-wajdušna rally car |
|
|
|
 |
 EVOX Seicento vajenec
 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 22.10.2018. 19:37:18 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Domači reli pa brez Peljhana, še niso sestavil pravilnika za RN4,očitno tud v Poreču zato ni vozil v Slo.prvenstvu,a se motim? |
|
|
|
 |
.jpg)
 patulko Hitri Seicento vajenec
 Prispevkov: 46 Kraj: Zgornji Kašelj
|
Objavljeno: 22.10.2018. 19:45:03 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
Peter Marc je napisal/a: | Planirano trije RN4 avti: Polo, Fiesta in Škoda. Verjetno pa ne bodo vsi trije na prvem reliju, .....
|
Peter Marc je napisal/a: | Verjetno bo na reliju v Ajdovščini eden ali dva avta.
Povpraševanje v evropi je veliko, tudi na Finskem bodo dirkali,pa na hrvaškem ...
Tako da se tovrstna vozila širijo.
X pa bo šele v drugem delu sezone
|
Peter Marc je napisal/a: | Če bo vse OK bodo v Gorici 3je, v železnikih pa samo eden
Žal je bila težava pri dobavi avtov, saj ej povpraševanje veliko.
Trenutno so še trije avti v pripravi, tako da upam da bosta vsaj dva v gorici na štartu
|
Ja od vseh "velikih" napovedi na začetku in med sezono, smo prišli na 0 avtomobilov RN4 na startu zadnjega rallyja za državno prvenstvo oz. že na predzadnjem ga ni bilo v konkurenci za DP. |
|
|
|
 |

 WLF 10 sekund na brzinc...
 Prispevkov: 185 Kraj: Rateče
|
Objavljeno: 22.10.2018. 19:46:30 Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 |
|
EVOX je napisal/a: | Domači reli pa brez Peljhana, še niso sestavil pravilnika za RN4,očitno tud v Poreču zato ni vozil v Slo.prvenstvu,a se motim? |
Pravilnik za razred RN4 je javno dostopen na AŠ2005 strani  |
|
|
|
 |
|