PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Rally kotiček

DP SLO 2018
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


EVOX
Šef mehanika

Prispevkov: 29

PrispevekObjavljeno: 28.08.2018. 18:12:48    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
V N.Gorici kar lepo število prijav, glede na lani pa malo manj kvalitetnih posadk v R5, brez Gryazina in Tlustaka, vseeno bo nekaj za videti. Pogreš## pa na prijavah vsaj še dva dirkalnika RN4, katera sta bila že večkrat omenjena tudi v iz strani Peljhana, da če ne prej jih bomo videli na štartu Nove Gorice. Ne vem, zakaj se Šebalj ne pojavi tukaj, ki šteje za njihovo prvenstvo in se mu gre za prvaka
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


patulko
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 45
Kraj: Zgornji Kašelj

PrispevekObjavljeno: 29.08.2018. 08:22:18    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
EVOX je napisal/a:
Pogreš## pa na prijavah vsaj še dva dirkalnika RN4, katera sta bila že večkrat omenjena tudi v iz strani Peljhana, da če ne prej jih bomo videli na štartu Nove Gorice.


Se popolnoma strinjam, en kup enga nabijanja in promocije Rolling Eyes
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Peter Marc
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 343
Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec

PrispevekObjavljeno: 29.08.2018. 11:15:12    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
patulko je napisal/a:
EVOX je napisal/a:
Pogreš## pa na prijavah vsaj še dva dirkalnika RN4, katera sta bila že večkrat omenjena tudi v iz strani Peljhana, da če ne prej jih bomo videli na štartu Nove Gorice.


Se popolnoma strinjam, en kup enga nabijanja in promocije Rolling Eyes

Ni nabijanje, ampak ne gre tako hitro, ker se to precej prodaja po evropi Very Happy
_________________
Peter MARC
peter.marc@parcom.si
www.avtomotive.com
www.wladoil.si
www.parcom.si
www.nipanike.si
www.blagajne.si
www.podatkovni-center.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


EVOX
Šef mehanika

Prispevkov: 29

PrispevekObjavljeno: 29.08.2018. 13:38:52    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Peter Marc eno vprašanje....V Poreču sta bila nazadnje dva relija,eden v Septembru- ERT in eden v Novembru-PH.Danes je prišla info.,da prvega relija,ki šteje za ERT ne bo in bo zato v tem terminu v Septembru rally Poreč,ki šteje samo za prvenstvo Hrvaške,se pravi za Slo.prvenstvo ni sprememb in bo v tem terminu odpeljan pač krajša verzija Poreča?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Peter Marc
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 343
Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec

PrispevekObjavljeno: 29.08.2018. 15:02:20    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
EVOX je napisal/a:
Peter Marc eno vprašanje....V Poreču sta bila nazadnje dva relija,eden v Septembru- ERT in eden v Novembru-PH.Danes je prišla info.,da prvega relija,ki šteje za ERT ne bo in bo zato v tem terminu v Septembru rally Poreč,ki šteje samo za prvenstvo Hrvaške,se pravi za Slo.prvenstvo ni sprememb in bo v tem terminu odpeljan pač krajša verzija Poreča?


Nimam še informacije ali bo štel (krajša verzija) za DP
_________________
Peter MARC
peter.marc@parcom.si
www.avtomotive.com
www.wladoil.si
www.parcom.si
www.nipanike.si
www.blagajne.si
www.podatkovni-center.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


hribovc
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 289
Kraj: vrhnika

PrispevekObjavljeno: 31.08.2018. 10:47:49    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Jereb naj bi vozil toyota gt86 cs r3
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Harry Neron
Šef šefa od šefa, ah...

Prispevkov: 35
Kraj: Center sveta

PrispevekObjavljeno: 02.09.2018. 00:24:02    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Citiram:
skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje


Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]

R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Harry Neron
Šef šefa od šefa, ah...

Prispevkov: 35
Kraj: Center sveta

PrispevekObjavljeno: 02.09.2018. 00:24:26    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Citiram:
skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje


Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]

R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Harry Neron
Šef šefa od šefa, ah...

Prispevkov: 35
Kraj: Center sveta

PrispevekObjavljeno: 02.09.2018. 00:24:58    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Citiram:
skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje


Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]

R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Harry Neron
Šef šefa od šefa, ah...

Prispevkov: 35
Kraj: Center sveta

PrispevekObjavljeno: 02.09.2018. 00:25:33    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Citiram:
skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje


Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Harry Neron
Šef šefa od šefa, ah...

Prispevkov: 35
Kraj: Center sveta

PrispevekObjavljeno: 02.09.2018. 00:25:49    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Citiram:
skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje


Bemtiš, čudno da je Fordu uspelo prodat 280+ kosov, Škodi 180+ kosov...[/quote]
R5 je zaradi svojega atraktivnega videza in ugodne nabavne cene ( dobirh 200.000€) bil zelo zanimiv tudi mnogim privatnim voznikom kot lastniški nakup. Vendar je R5 izredno drag za resne dirkače iz razlogov kot sem jih navedel že v svojem prejšnjem postu. Plus tega se je pri resnih privatnih dirkačih začel pojavljati sum o tehnični protežiranosti tovarniško podprtih voznikov ( elektronika) ker so tovarniško podprti vozniki v enakih avtomobilih tudi po 0,5s/km hitrejši od dobrih privatnih voznikov. Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.
Na splošno so se nacionalna prvenstva v rallyu začela spreminjati v monocupe kjer v velikih državah prevladuje ena blagovna znamka, v največih primerih je to Škoda, dvopogonska prvenstva pa v kompletu obvladuje PSA ( 208 in Adam) in tudi tu se pojavljajo resni sumi o tehničnem protežiranju tovarniško podprtih voznikov
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jure
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 905

PrispevekObjavljeno: 05.09.2018. 13:12:09    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Harry Neron je napisal/a:
Citiram:
skupina R5 je postala neatraktivna za množičnejšne dirkanje

Za primer bom uzel ponovno primer iz Italije kjer je med Škodami Skandola, dokler je na cesti, daleč najhitrejši, hitrejši tudi na asfaltu od asfaltnega specialista Perica in od Rosettija, ki je poleg G. Bassa najoljši voznik rallya v Italiji z verodostojnimi rezultati tudi v mednarodni areni ne samo doma. Škode vseh treh naj bi bile identične, razlike v hitrosti so pa na oko vidne, štoparica pa samo to še dodatno potrdi. Zelo podobna zgodba je tudi na Češkem kjer odstopajo ponovno vozniki tovarniške ekipe Škode.


Ne bo tole čist držalo: Scandola ni letos niti ENKRAT prehitel Rossettija, Perica ali Bassa iz dveh razkogov:
- vsi trije omenjeni letos ne vozijo v C.I.R
- Scandola letos v C.I.R nima šanse proti Andreucciju (P208) in Cempedelliju (Fiesta), ker je enostavno hendekepiran s pnevmatikami-vozi namreč Dmack, ki so na asfaltu povsem nekonkurenčne. Edino šanso bo imel v kratkem na makadamu na rallyu Adriatico. Tako da govoriti, da je hitrejši so bučke, ker nima pogojev da bi to pokazal.
Da je pa najboljši Basso?? Ne vem, on je bil v C.I.R-u 2x prvak, Andreucci pa 10x.....to nekaj pove....
Škoda je res hitra, samo jaz še vedno mislim, da je top Fiesta na identičnem nivoju. Lukyanuk nima težav s Fiesto zmagovati v E.P. Pa ne sedaj omenjati Baruma, kjer je pač Kopecky ''nadrkan'' tiste kolovoze v nulo in je tam nepremagljiv.
Moje mnenje, pač.....
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Pat
Pokalni zmagovalec

Prispevkov: 71
Kraj: Krvavi Potok

PrispevekObjavljeno: 06.09.2018. 17:51:21    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
Ja s tem da Andreucci vozi z konkurenčnim avtom že 23 sezon C.I.R. Basso pa 2003, 2004, 2007(parvak), 2010 ter 2013-2016 ko je bil drugič prvak. Vse druge sezone od leta 2000 ko je prvič peljal Fiat Punto Kit Car pa JWRC, IRC (prvak 2006), ERC (dvakrat prvak 2006 in 2009) in TER 2017 (prvak) in 2018 kjer bo po vsej vrjetnosti ubranil naslov. Tako da je Basso C.I.R. vozil 8 sezon z konkurenčnim avtom tako da je procentualno sezona/osvojena prvenstva je celo boljši od Andreuccija ki je sicer top voznik nimam nič proti njemu ampak za moj okus se drži preveč Italije kot pijanec plota. Tak kaliber dirkača bi vsaj par sezon moral poskusiti ERC in verjamem da bi bil uspešen ampak mislim da je ta vlak že odpeljal.

Kar se tiče skupine R5 in nove RN4 je še vedno R5 tista klasa ki je primerna za nacionalna prvestva. Ta RN4 sicer hudo zleda ne rečem nč ampak za zmagovat pa ni. Zadnje 3 leta spremljam ogromno evropskih državnih prvestev in kjer se pojavljajo tudi te RN4 večinoma Poljska, Latvija, Litva, Estonja so zaostanki za R5 ogromni. Vsake tolko tudi kšn res dober dirkač pride na stopničke ampak zastanki so veliki 2-3 minute in to na rallyjih ki so dolgi 1 uro do 1uro 30 minut. Če kdo ne verjame naj gre na ewrc-results.com in naj si malo pogleda rezultate iz omenjenih prvestev. Sicer upam da se ta klasa pri nas prime in to u čim večjem številu ker avti zgledajo zelo atraktivno ampak dokler bodo R5 prisotni za RN4 nebo kruha bo samo moka.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


EVOX
Šef mehanika

Prispevkov: 29

PrispevekObjavljeno: 19.09.2018. 18:04:43    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
kitcar je napisal/a:
saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli Very Happy

Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jancrom
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 268

PrispevekObjavljeno: 20.09.2018. 19:47:32    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
EVOX je napisal/a:
kitcar je napisal/a:
saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli Very Happy

Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom?


pa rally bo... en mesec prej je stran še lanska, dodatni pravilnik bi moral počasi zagledati luč sveta...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


EVOX
Šef mehanika

Prispevkov: 29

PrispevekObjavljeno: 21.09.2018. 09:36:36    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
jancrom je napisal/a:
EVOX je napisal/a:
kitcar je napisal/a:
saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli Very Happy

Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom?


pa rally bo... en mesec prej je stran še lanska, dodatni pravilnik bi moral počasi zagledati luč sveta...

Rally bo, danes imaš na spletu prve info.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jancrom
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 268

PrispevekObjavljeno: 21.09.2018. 11:47:10    Naslov sporočila: Re: DP SLO 2018 Odgovori s citatom
EVOX je napisal/a:
jancrom je napisal/a:
EVOX je napisal/a:
kitcar je napisal/a:
saj bi rad napisal ampak je želja voznika, da se o tem še ne govori... naj bi pa peljal letos Idrijo in celo 2019 sezono...bomo videli Very Happy

Se je ta skrivnostnež že kaj opogumil en mesec pred Rally Idrija ali pa ne bo nič z nastopom?


pa rally bo... en mesec prej je stran še lanska, dodatni pravilnik bi moral počasi zagledati luč sveta...

Rally bo, danes imaš na spletu prve info.


opazil na FB ja... thx
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Rally kotiček Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...