PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Ostalo in trači

telefoniranje med "vožnjo"

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 06.06.2015. 16:03:57    Naslov sporočila: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Pozdravljeni,
imam eno " strokovno " vprašanje in upam da mi bo kdo pomagal.

Ali je prekršek ali ne, če stojiš v koloni , pred rdečim semaforjem in če se oglasiš 5 sec . na mobitel.
Telefon sem dal dol in čez nekaj sekund , ko je bila zelena luč na semaforju,speljal.
Danes se mi je to zgodilo in zraven so bili redarji mestnega redarstva , zapeljali so za mano in me ustavili,
dobil plačilni nalog , 120. e.
Nisem nič hotel potpisati in so napisali da se ne strinjam s postopkom.
Menim da nisem naredil prekrška , ker nisem telefoniral med "vožnjo ". Če avto stoji ,tudi če motor dela,
in se ne premika potem to ni vožnja.
Kaj menite ? Kdo ima prav ????
Hvala ! Sad
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 06.06.2015. 19:16:07    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Podrobnosti :
vozil sem se z vozilom avto šole ,sem učitelj vožnje, ampak sem bil sam v avtu ,brez kandidata.
Na semaforiziranem križišču,Poljanska-Rozmanova, pri rdeči luči,ob 15.58 h me je poklicala
kandidatka, katera stanuje 200 m stran in sem ji povedal da takoj pride dol ker sva bila zmenjena za uro vožnje.
Vse skupaj je trajalo par sekund.Zraven mene , na desnem pasu sta bila redar in redarka katera me je pogledala in neki mahala z glavo.
Na semaforju je še bila rdeča luč ko sem telefon spustil in jim pomahal z roko.
Potem se je semafor odprl in sem zavil dvakrat levo in po 100. metrih ustavil.
Ona dva sta priletela za mano in me začela "obdelovati " in prepičevati da sem naredil prekršek .
Bila sta verjetno užaljena zaradi moje "nesramnosti ". Razložil sem jim da nisem bil na učni uri, sam sem bil brez kandidata in
da so nam predavatelji, na predavanjih iz cestno prometnih predpisov ,nekaj let nazaj ,razložili in smo imeli kar dolgo debato o tej temi- telefoniranje med vožnjo. Vse je jasno če je to učna ura in da ne smsš telefonirati ampak povdarek je bil točno na tej situaciji ko stojiš v čakajoči koloni, pred rdečim semaforjem. Rečeno je bilo da če se avto ne premika,tudi če motor dela in če v tem momentu telefoniraš , nisi v prekršku, da se to ne šteje kot telefoniranje med vožnjo. V dobri veri sem jaz svojim kandidatom tudi to razlagal in jih upozarjal.
Redar mi je napisal plačilni nalog 16.03 h za prekršek iz 1. odstavka 35. člena ZPrCP za kar se po 5. odstavku 35. člena izreče globa 120 e.
PRAVNA OPREDELITEV PREKRŠKA
Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjšale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvadovanja vozila ( maska, slušalke, telefon itd. )
Nisem hotel to podpisat in je dopisal da se ne strinjam s postopkom.
To je to.
Upam in sem še vedno prepričan da imam prav in so užaljeni redarji naredili napako.
Ok ,lahko bi me samo opozorili na " hudo nevarno " situacijo in me samo opozorili , to im ne bi zameril.
Lep pozdrav !
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


b-slo
Gledalec

Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 00:34:36    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Žal mi je, ampak se hudo motiš. Kot inštruktor bi moral biti za zgled. Niti podrazno telefona v prometu med vožnjo. Semafor je prometna signalizacija, kjer moraš biti pozoren na dogajanje. Kaj če npr. pride rešilec za tabo, pa se mu je treba umaknit? Lahko se zgovarjaš po dolgem in počez, ampak nihče ti ne more pomagat. Če je narobe je pač narobe.

Avto vozit bi moral biti privilegij, ne pa kar samoumevno, da se zraven še je sendvič ali pa našminka. Tako kot ne more biti vsak igralec, direktor, športnik, fizik, astronavt, tudi šofer nebi smel biti. Tukaj bi bilo obvezno treba nekaj ukreniti.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 07:21:33    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Naši predavatelji so vrhunski strokovnjaki s področja prometa ali z Ministarstva za promet ali Agencije za varnost in so celo " pisatelji " Zakona cest. prometa. Njim naj bi verjeli. To so različna vsakoletna predavanja za podaljševanje naše strokovne licence učitelja vožnje.
Preveril sem še pri nekaterih kolegah, kateri so bili na predavanjih in se strinjajo z mano.
Če avto stoji v koloni ali pred semaforjem kateri se je tik zaprl to lahko traja ponavadi od 30 sec do 2min. odvisno od velikosti križišča.
Jaz učim svoje kandidate da pred semaforjem prestavi v prosti tek in da ne drži zavore,če je avto na ravnem. Večina novodobnih avtomobilov ima start- stop sistem in motor ugasne. Normalno da voznik spremlja krožni potek odpiranja -zapiranja semaforjev in posebaj semaforje za pešče.
Ko se semafor za pešce zapira se pripravimo za vožnjo, stisnemo sklopko in damo v prvo prestavo. Takrat se tudi prižge motor pri start-stop sistemu.
Po tej logiki vožnje ni če je motor ugasnjen.
Res je da je veliko lukenj v zakonu ampak mislim da mi ni treba Čeferina imet za odvetnika .
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


wonnaberacing
Rally legenda

Prispevkov: 114
Kraj: Ljubljan

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 09:50:11    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Moje mnenje je, da je bilo vozilo ustavljeno, torej o prekršku med vožnjo ni govora.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 13:55:12    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Če avto ima start-stop sistem in pred semaforjem se ustaviš in čakaš , motor ugasne.
Lahko čakaš od cca. 30 - 120 sec in to za moje pojme ni vožnja.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


b-slo
Gledalec

Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 14:13:42    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Jooj narobe svet. Lahko trdiš svoje in dolgoveziš, ampak telefon še vedno ne sodi za volan. Če tvoji kolegi intruktorji mislijo, da je to pravilno, potem niso zreli za inštruktorje. Če moraš telefonirat, se ustaviš npr. na parkingu, se zmeniš in greš naprej. Kdor misli da temu ni tako, naj se raje vozi z avtobusom, ali z vlakom.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 14:29:12    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Jooj narobe svet. Lahko trdiš svoje in dolgoveziš, ampak telefon še vedno ne sodi za volan. Če tvoji kolegi intruktorji mislijo, da je to pravilno, potem niso zreli za inštruktorje. Če moraš telefonirat, se ustaviš npr. na parkingu, se zmeniš in greš naprej. Kdor misli da temu ni tako, naj se raje vozi z avtobusom, ali z vlakom.

Kdo pa dolgovezi da je telefoniranje med vožnjo dovoljeno in da ni prepovedano ?
Problem je samo termin VOŽNJA. Jaz in moji kolegi smo to slišali na strokovnih predavanjih od kompetentnih ljudi .
Dal bom predlog da te pokličejo na naslednji sestanek in da boš glavni predavatelj.
Upam da nas boš naučil kaj novega.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


b-slo
Gledalec

Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 14:57:34    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
To so debate, ki ne obrodijo sadov. Škoda besed. Zame veljajo isti zakoni, kot zate, pa ne uporabljam telefona ko vozim. Nimam se česa bati, niti nimam slabe vesti, da bi plačal kazen zaradi tega. Bojim se edino osebkov, ki telefonirajo med vožnjo, ker so totalno nepredvidljivi. Da ne omenjam koliko časa nekateri rabijo, da speljejo pri zeleni luči, ker telefonirajo (takrat vozilo miruje in ima lahko tudi ugasnjen motor - Start/Stop).
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 15:07:31    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Popolnoma se strinjam s tabo
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


irCAR81
Gledalec

Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 15:09:44    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
S takim razmišljanjem, tudi nebi rabil biti pripet ko čakaš na semaforju in pa motorist bi lahko snel čelado?

Dejmo raje namesto da se ne sme uporabljat telefona med vožnjo za hip rečt da se ne sme uporabljat telefona ko upravljaš z vozilom oz. ko si z vozilom udeležen v prometu.

Si upravljal z vozilom oz. bil udeležen v prometu ko si čakal? Ali takrat kar nisi bil, pa si postal šele ko se je prižgala zelena?

Jaz bi na tvojem mestu plačal, drugič bi pa malo pogledal na okoli preden bi dvignil telefon.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


aichi
Site Admin

Prispevkov: 744
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 07.06.2015. 20:37:58    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
tvoj odgoovor pove vse. Telefoniraš lahk edino če nisi vključen v promet, se pravi stojiš ob cesti. Semafor je promet!
_________________
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


aleks09
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 377
Kraj: KRAS

PrispevekObjavljeno: 08.06.2015. 01:05:32    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
V 52 točki 3.člena Zakona o pravilih cestnega prometa objavljenega v Uradnem listu RS št:109/2010 (upam, da tu ni bilo kakšne spremembe ali dopolnila ) kjer opisuje pomen izrazov piše citiram:
"52. »vožnja« pomeni upravljanje kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, vprežnega vozila ali kakršnega koli motornega vozila;" konec citata.
Po tem je po moje sklepati, da se lahko tudi "stanje" oz. čakanje z vozilom na oz. pred semaforjem neglede ali ima vozilo delujoč motor ali ne in neglede na čas, ko si tam, šteje za upravljanje vozila tako, da se na ta člen jaz ne bi skliceval/opravičeval pri pisanju kakšnega ugovora oz. podajanju zahteve za sodno varstvo zoper plačilni nalog, ki so ti ga verjetno izdali redarji.
Jaz bi se bolj nagibal k temu, da bi napisal Ugovor oz. Zahtevo za sodno varstvo (ne vem kaj točno piše v PRAVNEM POUKU plačilnega naloga, ki so ti ga izdali) po 5. točki 35.člena istega zakona v katerem piše citiram... pravzaprav citiram kar cel 35 člen (in upam, da ni bil deležen kakšnih sprememb oz. dopolnil):

35. člen
(prepoved uporabe naprav ali opreme, ki zmanjšujejo voznikovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila)
(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).
(2) Voznik med vožnjo ne sme poslušati radia ali drugih zvočnih naprav s takšno glasnostjo, ki mu onemogoča normalno slušno zaznavanje v cestnem prometu.
(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena sme voznik, razen kandidat za voznika, ki ga učitelj vožnje uči vožnje motornega vozila, kandidat za voznika, ki vozi osebni avtomobil, v spremstvu spremljevalca, učitelj vožnje ter spremljevalec, med vožnjo telefonirati, vendar le ob uporabi naprave za prostoročno telefoniranje. Pri opravljanju nalog, potrebnih za reševanje življenja ali premoženja, preprečitev ali odpravo velike materialne škode, preprečitev ali odpravo onesnaženja okolja in nalog policije ter vojaške policije, je med vožnjo dovoljena uporaba radijske postaje.
(4) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, učitelj vožnje motornega vozila ali spremljevalec, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

Če bi se torej hotel "rešiti" kazni, bi se zgovarjal na 1. točko tega člena, kjer je navedeno da voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način , ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.). Torej naj ti dokažejo oz. naj ti povedo kako so ocenili na kakšen način si imel ob uporabi telefona zmanjšano slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila, saj so te videli, da si jih videl in da ste nato celo "komunicirali" z kretnjami rok in glave in si nato normalno speljal na zeleno luč. No malo čudno bo za obe stani dokazati, da si bil/nisi bil med telefonskim pogovorom slušno "odsoten, vendar priloži kakšno zdravniško spričevalo medicine dela, da dobro slišiš na oba ušesa..
Ne vem če boš šel tako daleč za kazen 120 EUR. oz. če plačaš v roku 8 dni plačaš polovičko, kar je 60 EUR. Zanimivo pa bi bilo videti, da gre nekdo do konca, ker zgubiti več kot še cca 100 EUR ne moreš (če ne najameš obvetnika). Lahko pa odvetnika najameš če si v kakšnem sindikatu, kjer imate z plačilom članarine pokrito/vključeno tudi za službene primere (ker kot sem razumel si bil v službi) nadaljnje mnenje in zastopanje advokatov. Ker v kolikor podaš ugovor oz. Zahtevo za sodno varstvo (rok za to je 16 dni) te lahko obravnava ali njihov inšpektor (prekrškovni organ) ali sodnik za prekrške, katera pa te lahko kazni oprostita ali pa naložita plačilo 120 EUR kazni (in ne več polovičke 60 EUR) ter plačilo stroškov postopka cca 40 EUR oz.ne vem koliko to "računajo" v Ljubljani. Pa tudi na odločbo prekrškovnega organa ali sodnika lahko podaš pritožbo (beri pravni pouk če se boš naprej pritoževal).

Pa še... tudi sam se strinjam s tvojo, tvojih kolegov ter predavateljev miselnostjo, da s tvojim dejanjem ni bil storjen prekršek za katerega se lahko izreče mandatna kazen, saj ni nastala škodljiva posledica (zaradi odprave katerih so zakoni tudi napisani) in tudi ne vidim kako bi lahko zaradi 5 sek. telefoniranja v ustavljenem avtu pred semaforjem lahko nastala. Če se "pritožiš" moraš napisati sebi v prid vse olajševalne okoliščine ter priložiti potrebno dokumentacijo (kot sem že napisal mogoće zdr. izvid, mogoče dodati tudi izpisek telefonskega operaterja iz katerega je razvidno, da si dejansko govoril samo 5 sek...)
Kot sem že napisal... upam, da ni kakšnih sprememb oz. dopolnil zakona, ki bi vplivale na spremembo tolmačenja/razumevanja in izvedbo tega zakona... in upam, da sem dovolj razločno to spisal...
PS: Pa lahko tudi javiš kaj si se odločil, saj si prijavljen pod "nickom" Cool
_________________
ALEXK
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


aleks09
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 377
Kraj: KRAS

PrispevekObjavljeno: 08.06.2015. 09:33:42    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Pa še nekaj ... človek vas/nas je prosil za pomoč in mnenje ne pa za moralizacijo problema... A veš b-slo, da gredo meni osebno takšni posti na k...c do konca, ker se skrivati za nickom in nekaj natolcevati in moralizirati, ko te ni nihče za to ni prosil je nepotrebno pa čeprav imamo v tej naši demokraciji po ustavi omogočeno, da lahko prosto "lajamo" (beri komentiramo in izražamo svoja mnenja). Pa še se mi ne dopade kako si človeka, ki nekaj prosi, napadel. Ta (inštruktor) verjetno pozna cestno prometne predpise zelo dobro in če so mu/jim kompetentni predavatelji rekli, da je to to, se je nato tudi vsakodnevno ravnal in živel po tem prepričanju in tako prepričanje tudi posredoval kandidatom. Pa se mi tudi ne dopade, ko pošiljaš ljudi na avtobus ali vlak in obtožuješ inštruktorje, da niso sposobni za to delo..čaki, čaki.. kdo pa sploh si ti.. a mogoče en neotesan šmrkavec, mogoče tudi redar (ali imaš kakšnega za prijatelja ali v sorodu), nekdo, ki je komaj naredil izpit in sedaj misli, da je "požrl" vse znanje tega planeta in še kaj širše in da si edini, ki zna voziti. Ma prav rad bi te videl, če si res tako neomadeževan, kot je sklepati iz tvojih besed. Oprosti, sam to sem moral napisati.. če pa si res tak kot praviš (oz.kot sem razumel tvoje pisanje) in če se res tako obnašaš in voziš, da si lahko vzor za vse ljudi na tem planetu, pa se ti res iskreno opravičujem in svaka ti čast. Potem pa sem jaz (in pogojno tudi vsi slabši vozniki od mene) samo bedak/i, ki ne znamo voziti,ki ne poznamo predpisov in delamo samo grozne prekrške na cesti in bi nam morali zaradi tega že zdavnaj pobrati izpite. To sem razumel iz tistega tvojega stavka, da bi bilo treba obvezno nekaj ukreniti, ker nadalje je sklepati, da sicer ne bo nihče več varen oz. še huje nihče ne bo preživel, če nas bodo zavedeni inštruktorji učili, da pri stoječem avtu v nekaj kilometrski koloni ali pred semaforjem za par sek. dvigneš telefon in sporočiš kakšen podatek. To vsaj zame in verjetno še za veliko zdravih ljudi ne vpliva in ne more vplivati na varnost prometa. In verjemi.. vsak zdrav in pozoren človek, četudi telefonira, se bo rešilcu ali gasilcem še pravočasno umaknil, tisti, ki imajo tudi še kaj več kot le A in B kat. pa kar z nekaj letnimi izkušnjami in sem štejem tudi inštruktorje, se tudi v koloni ne zaustavijo tik za avtom pred seboj tako, da že skoraj avtomatsko (imajo v krvi) predvidevajo, da se to lahko zgodi in so na to pripravljeni in se tako z vozilom tudi postavijo. Seveda je oz. se v prometu pripeti na milijone in milijone različnih situacij in prav vseh pravil vedno se tako ne da upoštevati oz. se ne da vedno po njih 100 % ravnati. In verjetno je tudi že kdo z zavestnim kršenjem napisanih pravil, rešil kakšno kritično situacijo. In nihče ne ve kaj ga čaka, kaj se bo zgodilo in ali je tudi čisto prav, da se prav povsod in prav vedno držimo vseh pravil... A to je v nekaterih primerih žal a tudi k sreči kdaj nemogoče. Konec koncev, saj smo vendar ljudje, in to različni ljudje, ki se na iste ali različne situacije isto ali različno odzovemo. In zato je življenje, kljub določenim bolečinam, zanimivo. No, pa sem še jaz, ki sem začel, da se ne sme moralizirati,skoraj prav do konca zmoraliziral. Ja tako pač je in takšen sem.. Bumbar ja, ampak ne dvoličnež.. me je pač drugačno razmišljanje samo privedlo do tega. Oprostite.
_________________
ALEXK
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 08.06.2015. 10:41:28    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
ALEXX hvala za vse napisano. Kot da bi to sam napisal. Temu kritiku pa lahko povem da imam vozniško že 40 let in vsaj 5-6 milijonov km v riti,vmes je bilo in rally-ija, GHD in CHD, v avto šoli poučujem 27.let. Na strokovnih predavanjih ko zveš kako nenavadno,tj
novo informacijo se ti to vreže v spomin. Ali smo vsi bili zavedeni, napačno informirani, možno. Smisel vsega je da je nelogičnost termina vožnje in nevarnosti med telefoniranjem
zakonska možnost raskazovanja mišic redarjev,če obstaja možnost različne razlage terminov.
Zdaj sem v pravniški akciji in bom povedal kaj se dogaja.
Lep dan vsem !!!!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


A.J.
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 48

PrispevekObjavljeno: 11.06.2015. 21:01:26    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
metuzalem je napisal/a:
ALEXX hvala za vse napisano. Kot da bi to sam napisal. Temu kritiku pa lahko povem da imam vozniško že 40 let in vsaj 5-6 milijonov km v riti,vmes je bilo in rally-ija, GHD in CHD, v avto šoli poučujem 27.let. Na strokovnih predavanjih ko zveš kako nenavadno,tj
novo informacijo se ti to vreže v spomin. Ali smo vsi bili zavedeni, napačno informirani, možno. Smisel vsega je da je nelogičnost termina vožnje in nevarnosti med telefoniranjem
zakonska možnost raskazovanja mišic redarjev,če obstaja možnost različne razlage terminov.
Zdaj sem v pravniški akciji in bom povedal kaj se dogaja.
Lep dan vsem r!!!!


Evo se moje mnenje glede predmetne zadeve (nenazadnje sem iz foha...)... Wink Torej glede na vse napisano bi po mojem skromnem pravnem mnenju povedal, da je pravno formalno do prekrska prislo, vendar bi v nadaljevanju navedel, da se mi zdi bolano, da si dobil placilni nalog... Menim, da v danem primeru z najvecjo lahkoto doticni redarji izrekli tudi opozorilo, ki je v skladu z zakonom oprekrskih dovoljen in v nasih vrstah (113) velja isto kot placilni nalog - ukrep za statistiko...

Torej to je moje mnenje pa lep pozdrav,
A.J.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Bunny
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 256

PrispevekObjavljeno: 12.06.2015. 21:01:11    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Da še jaz pristavim svoj lonček....v dotičnem primeru bi lahko redar izrekel opozorilo (kot je lepo razložil A.J.) saj z predmetnim dejanjem ni nastala škodljiva posledica in je za ta prekršek predpisana samo globa brez drugih stranskih sankcij (kazenske točke, zaseg vozila,...) zato je imel redar vso pravico uporabiti "diskrecijsko pravico" da kršitelja ne bi kaznoval...moje skromno mnenje pa je da je za razliko od 113 tega redarja po koncu šihta nekdo pohvalil in mu rekel priden fantek, on pa mu je odvrnil WUF WUF Smile
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


metuzalem
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 13.06.2015. 09:57:58    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
Hvala vsem !
Kazen sem plačal.Pravno formalno bi se lahko pritožil ampak res se ne mislim vsaj 2.
leti potepat po sodiščih in dokazovat neki pravni termin kateri ni strogo definiran in bi na koncu verjetno izgubil bitko.Don Kihot pa še nisem Galileo pa ja ( vseeno se vrti tj.
to ni nevarna vožnja ). Če pred semaforjem ješ, bereš, se šminkaš ali poljubljaš .........itd.
se mi zdi bolj nevarno kot da se oglasiš na telefon in to 3-4 sec. Avto ne "obladaš" in si zelo nevaren. Dobro da mi niso naprtili še poskus umora ali samomora. Redarj so bili zelo vestni in zaskrbljeni za kaj ih moram res pohvaliti.i
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


hsracinggo
Nosač gum

Prispevkov: 14
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 13.06.2015. 12:41:15    Naslov sporočila: Re: telefoniranje med "vožnjo" Odgovori s citatom
XI. POOBLASTILA IN UKREPI POLICIJE IN OBČINSKEGA REDARSTVA
106. člen
(pooblastila policije, občinskega redarstva in cestninskih nadzornikov)
(1) Nadzor nad določbami 4., 5., 6., 30., 31., 32., 34., 36. in 37. člena tega zakona izvajajo na javnih cestah policisti, na občinskih cestah, nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za javni cestni promet, in državnih cestah v naseljih pa tudi občinski redarji.
(2) Nadzor nad določbo šestega odstavka 5. člena tega zakona izvajajo cestninski nadzorniki.
(3) Policisti, občinski redarji in cestninski nadzorniki nadzirajo izvajanje tega zakona v okviru nadzora cestnega prometa.

----------------

4. člen
(uporaba javnih cest)
(1) Javne ceste se lahko uporabljajo le za cestni promet, za druge namene pa samo v primerih ter na način in pod pogoji, določenimi s predpisi, ki urejajo javne ceste.
(2) Uporaba javne ceste, s katero se zasede cestišče z namenom oviranja ali preprečevanja prometa na njej, je prepovedano.
(3) Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom.
(4) Z globo 4.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju z drugim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov.
5. člen
(prepovedi ogrožanja varne uporabe javne ceste)
(1) Prepovedano je izvajati ali opustiti kakršna koli dela na javni cesti, na zemljiščih ali na objektih ob javni cesti, ki bi lahko škodovala cesti ali ogrožala, ovirala ali zmanjšala varnost prometa na njej.
(2) Prepovedano je:
1. na in v cestno telo javne ceste odvajati meteorno vodo, odplake in druge tekočine;
2. po brežinah ceste spuščati kamenje, les in drug material ali predmete;
3. na cestnem svetu javne ceste:
- puščati živali brez nadzorstva, napajati živali v obcestnih jarkih, pasti živino ali graditi napajališča za živali;
- nameščati in uporabljati luči ali druge svetlobne naprave, ki bi lahko zmanjšale varnost prometa;
- postavljati ograje, stebričke, zasaditi živo mejo, drevje, trto ali druge visoke nasade ali poljščine, nameščati ali odlagati les, opeko, zemljo, drug material ali predmete;
- nasipati zemljišča ali nameščati kakršnekoli predmete, ki bi lahko ovirali ali onemogočali nemoteno in varno odvijanje cestnega prometa;
- postavljati nagrobne plošče in druga spominska znamenja;
- namerno zažigati travo, les ali druge odpadne snovi;
- odvajati odplake in druge tekočine;
- ovirati odtekanje vode;
4. orati na razdalji manj kot 4 metre od roba cestnega sveta v pravokotni smeri na cesto ali na razdalji manj kot 1 meter od roba cestnega sveta vzporedno s cesto;
5. na cestišču javne ceste:
- razsipati sipek material, razen posipnih materialov v času izvajanja zimske službe, nanašati blato ali ga kako drugače onesnaževati;
- puščati sneg ali led, ki pade ali zdrsne nanj;
- onesnažiti cestišče z olji in mazili ali drugimi snovmi;
- vlačiti hlode, veje, skale in podobne predmete kot tudi pluge, brane in drugo kmetijsko orodje ter druge dele tovora.
(3) Preden se vključi v promet na javni cesti s kolovozne poti, nekategorizirane ceste, individualnega priključka, območja izvajanja del ali druge zemljiške površine, mora voznik odstraniti z vozila zemljo ali blato, ki bi lahko onesnažilo vozišče.
(4) Prepovedano je poškodovati, odstraniti, prestaviti, zakriti ali kakorkoli spremeniti prometno signalizacijo, prometno opremo ter cestne naprave in druge ureditve, ki so namenjene varnosti, vodenju in nadzoru prometa, zaščiti ceste ter preprečevanju škodljivih emisij prometa na javnih cestah.
(5) Izvajalec rednega vzdrževanja ceste mora brez odlašanja s ceste odstraniti vse ovire ali druge posledice ravnanj, ki bi lahko škodovale cesti ali ogrožale, ovirale ali zmanjšale varnost prometa na njej. Če to ni mogoče, mora oviro ali nastalo nevarno mesto na cesti do njihove odprave zavarovati s predpisano prometno signalizacijo ter o oviri in drugih posledicah prepovedanih ravnanj brez odlašanja obvestiti pristojni inšpekcijski organ za ceste in upravljavca ceste. Vse stroške odstranitve ovir ali drugih posledic prepovedanih ravnanj ali zavarovanja ovir ali nevarnih mest na cesti mora poravnati povzročitelj ovire ali nevarnega mesta na cesti. Če povzročitelj ni znan, gredo stroški v breme rednega vzdrževanja ceste.
(6) Na prometnih površinah počivališč zunaj vozišča javne ceste, ki so namenjene kratkemu postanku udeležencev cestnega prometa, je dovoljeno parkirati tovorna vozila najdlje za dvojni čas predpisanega počitka voznika ali za čas prepovedi prometa. Voznik mora na notranji strani vetrobranskega stekla vidno označiti čas in datum začetka parkiranja. Parkiranje tovornega vozila brez nadzora voznika ali samo priklopnega vozila je na teh površinah prepovedano. (delno razveljavljen)
(7) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim, tretjim, četrtim ali šestim odstavkom tega člena.
(Cool Z globo 4.000 eurov se kaznuje pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim, tretjim, četrtim ali šestim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 1.000 eurov.
(9) Z globo 2.000 eurov se kaznuje pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opusti ukrepe, predpisane v petem odstavku tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 1.000 eurov.
6. člen
(uporaba nekategoriziranih cest)
(1) Na nekategorizirani cesti, ki se uporablja za javni cestni promet, je promet dovoljen le na način in pod pogoji, kot jih določijo lastniki ali od njih pooblaščeni upravljavci teh prometnih površin.
(2) Na nekategorizirani cesti, ki se uporablja za javni cestni promet, mora biti promet urejen in označen v skladu s predpisi o javnih cestah.
(3) Nekategorizirana cesta, ki se uporablja za javni cestni promet, mora biti vzdrževana tako, da jo lahko, ob upoštevanju prometnih pravil in vremenskih pogojev za odvijanje prometa, varno uporabljajo vsi uporabniki cest, ki jim je namenjena.
(4) Določbi drugega in tretjega odstavka tega člena se ne uporabljata za gozdno cesto in nekategorizirano cesto, ki jo lastnik uporablja izključno za lastne potrebe. Dovoz na tako cesto mora biti ostalim udeležencem v prometu prepovedan s predpisano prometno signalizacijo, lahko pa je preprečen z zapornico ali drugo fizično oviro.
(5) Gradnjo, vzdrževanje, označitev in uporabo gozdnih cest urejajo predpisi o gozdovih.
(6) Pri križanju in priključevanju nekategorizirane ceste na javno cesto velja nekategorizirana cesta za neprednostno. Priključek nekategorizirane ceste na javno cesto mora biti označen s predpisano prometno signalizacijo, razen ceste iz četrtega odstavka tega člena, dovozne poti do objekta ali zemljišča in kolovozne poti brez zgrajenega vozišča.
(7) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek lastnik ali od lastnika pooblaščen izvajalec rednega vzdrževanja cest, ki ravna v nasprotju z drugim ali tretjim odstavkom tega člena.
(Cool Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek lastnik nekategorizirane ceste, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.

30. člen
(največje dovoljene osne obremenitve vozil na javnih cestah)
(1) Na javnih cestah vozila ali skupine vozil, sama ali skupaj s tovorom, ne smejo presegati največjih dovoljenih osnih obremenitev, predpisanih za posamezne vrste vozil ali skupine vozil.
(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka na javnih cestah vozila ali skupine vozil, sama ali skupaj s tovorom, ne smejo presegati omejenih osnih obremenitev, odrejenih s prometnim znakom.
(3) Voznik, ki opravlja prevoz v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, oseba, ki naloži tovor, in naročnik prevoza, ki zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, se kaznujejo za prekršek z globo:
- 200 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev od 3 do vključno 10 odstotkov;
- 300 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev nad 10 do vključno 20 odstotkov;
- 600 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev nad 20 do vključno 30 odstotkov;
- 900 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev nad 30 odstotkov.
(4) Pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, ki naloži tovor, oziroma kot naročnik prevoza zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo:
- 600 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev od 3 do vključno 10 odstotkov;
- 900 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev nad 10 do vključno 20 odstotkov;
- 1.800 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev nad 20 do vključno 30 odstotkov;
- 3.000 eurov, če osna obremenitev presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno osno obremenitev nad 30 odstotkov.
(5) Odgovorna oseba pravne osebe, samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena, ki naloži tovor, oziroma kot naročnik prevoza zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo 500 eurov.
(6) Na javnih cestah je prepovedan promet vozil, katerih osne obremenitve presegajo dovoljene osne obremenitve po določilih proizvajalca vozila.
(7) Voznik, ki opravlja prevoz v nasprotju s prejšnjim odstavkom, se kaznuje za prekršek z globo 400 eurov.
(Cool Pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s šestim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo:
- 600 eurov, če osna obremenitev presega dovoljeno osno obremenitev po določilih proizvajalca vozila do vključno 10 odstotkov;
- 900 eurov, če osna obremenitev presega dovoljeno osno obremenitev po določilih proizvajalca vozila nad 10 do vključno 20 odstotkov;
- 1.800 eurov, če osna obremenitev presega dovoljeno osno obremenitev po določilih proizvajalca vozila nad 20 do vključno 30 odstotkov;
- 3.000 eurov, če osna obremenitev presega dovoljeno osno obremenitev po določilih proizvajalca vozila nad 30 odstotkov.
(9) Odgovorna oseba pravne osebe, samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s šestim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo 500 eurov.
31. člen
(največje dovoljene skupne in največje dovoljene mase vozil na javnih cestah)
(1) Na javnih cestah vozila ali skupine vozil, sama ali skupaj s tovorom, ne smejo presegati največjih dovoljenih skupnih mas, predpisanih za posamezne vrste vozil ali skupine vozil.
(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka na javnih cestah vozila ali skupine vozil,sama ali skupaj s tovorom, ne smejo presegati omejenih skupnih mas, odrejenih s prometnim znakom.
(3) Voznik, ki opravlja prevoz v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, oseba, ki naloži tovor, in naročnik prevoza, ki zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo:
- 200 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso od 3 do vključno 10 odstotkov;
- 300 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso nad 10 do vključno 20 odstotkov;
- 600 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma omejeno skupno maso nad 20 do vključno 30 odstotkov;
- 900 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso nad 30 odstotkov.
(4) Pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, ki naloži tovor, oziroma kot naročnik prevoza zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena se kaznuje za prekršek z globo:
- 600 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso od 3 do vključno 10 odstotkov;
- 900 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso nad 10 do vključno 20 odstotkov;
- 1.800 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso nad 20 do vključno 30 odstotkov;
- 3.000 eurov, če skupna masa presega največjo dovoljeno oziroma s prometnim znakom omejeno skupno maso nad 30 odstotkov.
(5) Odgovorna oseba pravne osebe, samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena, ki naloži tovor, oziroma kot naročnik prevoza zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju s prvim oziroma drugim odstavkom tega člena se kaznuje za prekršek z globo z globo 500 eurov.
(6) Na javnih cestah je prepovedan promet vozil, katerih skupna masa presega največjo dovoljeno maso po določilih proizvajalca vozila.
(7) Voznik, ki opravlja prevoz v nasprotju s prejšnjim odstavkom, se kaznuje za prekršek z globo 400 eurov.
(Cool Pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s šestim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo:
- 600 eurov, če največja dovoljena masa presega največjo dovoljeno maso po določilih proizvajalca vozila do vključno 10 odstotkov;
- 900 eurov, če največja dovoljena masa presega največjo dovoljeno maso po določilih proizvajalca vozila nad 10 do vključno 20 odstotkov;
- 1.800 eurov, če največja dovoljena masa presega največjo dovoljeno maso po določilih proizvajalca vozila nad 20 do vključno 30 odstotkov;
- 3.000 eurov, če največja dovoljena masa presega največjo dovoljeno maso po določilih proizvajalca vozila nad 30 odstotkov.
(9) Odgovorna oseba pravne osebe, samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja prevoz v nasprotju s šestim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek z globo 500 eurov.
32. člen
(izredni prevoz po javni cesti)
(1) Izredni prevoz je prevoz z vozilom ali skupino vozil, ki samo ali skupaj z nedeljivim tovorom presega s predpisi dovoljeno skupno maso, osne obremenitve ali mere (širina, dolžina, višina). Izredni prevoz je tudi prevoz, pri katerem je vozilo samo ali skupaj s tovorom v mejah s predpisom dovoljene skupne mase, osnih obremenitev ali mer, vendar pa presega omejitev katerega koli od teh elementov, ki je odrejena na cesti ali njenem delu.
(2) Izredni prevoz se lahko opravi na podlagi dovoljenja za izredni prevoz, ki se izda, če izdajatelj dovoljenja za izredni prevoz ugotovi, da vozila ali tovora od izvora do cilja ni mogoče prepeljati po železnici ali z drugimi prometnimi sredstvi ali če predlagatelj izrednega prevoza dokaže, da bi prevoz s temi prometnimi sredstvi povzročil večje skupne stroške prevoza v primerjavi s stroški dodatnih ukrepov za usposobitev prevozne poti za prevoz po cesti.
(3) Vozilo s tovorom ali vozilo samo sme presegati s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene osne obremenitve, skupne mase ali mere le v obsegu in pod pogoji, navedenimi v dovoljenju za izredni prevoz po javni cesti.
(4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je izredni prevoz po javni cesti dovoljen brez dovoljenja za izredni prevoz, ki se mora opraviti zaradi intervencije ob prometnih in drugih nesrečah ter izrednih dogodkih, zaradi obrambnih potreb, pri vleki pokvarjenega ali poškodovanega avtobusa ali tovornega vozila, ustavljenega na vozišču, vendar le do najbližjega kraja, kjer se lahko to vozilo izloči iz prometa, ter za vozila pri zimskem vzdrževanju cest.
(5) Dovoljenje za izredni prevoz, ki poteka samo po državnih oziroma po državnih in občinskih cestah izda Direkcija Republike Slovenije za ceste (v nadaljnjem besedilu: direkcija). V primeru poteka izrednega prevoza tudi po občinski cesti mora biti pridobljeno predhodno soglasje njenega upravljavca. Upravljavec občinske ceste mora soglasje izdati v roku treh dni od prejetja vloge in ga po elektronski poti posredovati direkciji, sicer se šteje, da je soglasje dano.
(6) Dovoljenje za izredni prevoz, ki poteka samo po občinskih cestah, izda upravljavec občinske ceste, če občina z odlokom ne določi drugače.
(7) V dovoljenju za izredni prevoz se lahko na predlog imetnika dovoljenja za izredni prevoz pred prenehanjem veljavnosti dovoljenja spremenijo podatki o vozilih za izredni prevoz, tovoru, prevozni poti ali o roku veljavnosti, če je sprememba upravičena in je izredni prevoz pod spremenjenimi pogoji izvedljiv.
(Cool O izdaji dovoljenja za izredni prevoz mora izdajatelj obvestiti pristojno policijsko upravo in upravljavce cest, po katerih bo izredni prevoz potekal, občinsko redarstvo, če bo izredni prevoz potekal tudi po občinskih cestah, in prometno-informacijski center.
(9) Višina povračil za izredne prevoze je odvisna od škodnih vplivov izrednih prevozov na javno cestno infrastrukturo in jih predpiše vlada.
(10) Za izredni prevoz, ki poteka tudi po občinskih cestah in cestah, ki jih upravlja koncesionar iz 11. ali 57. člena oziroma gospodarska družba iz 46. člena tega zakona, in za katerega dovoljenja za izredni prevoz izdaja direkcija, so upravljavci teh cest upravičeni do sorazmernega deleža povračila za izredni prevoz.
(11) Izredni prevoz brez dovoljenja za izredni prevoz je prepovedan.
(12) Evidenco izdanih dovoljenj za izredne prevoze vodijo izdajatelji dovoljenj.
(13) Minister, pristojen za promet, podrobneje predpiše pogoje za izdajo dovoljenj za izredne prevoze po javnih cestah ter način in pogoje izvajanja izrednih prevozov po javnih cestah.
(14) Usposobljenost tranzitnih smeri za prevzem izrednih prevozov zagotavljajo izvajalci rednega vzdrževanja cest v okviru izvajanja javne službe.
(15) Voznik, ki opravlja izredni prevoz v nasprotju z dovoljenjem za izredni prevoz, oseba, ki naloži tovor v nasprotju z dovoljenjem za izredni prevoz, oziroma naročnik prevoza, ki zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju z dovoljenjem za izredni prevoz, se kaznuje za prekršek z globo:
- 200 eurov, če skupna masa presega do vključno 10 odstotkov s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene skupne mase, ali širina presega od 2,6 metra do vključno 3 metre ali dolžina presega do vključno 25 odstotkov največje s predpisi dovoljene ali s prometnim znakom omejene dolžine, ali če osna obremenitev presega do vključno 10 odstotkov največje s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene osne obremenitve na javni cesti;
- 300 eurov, če je skupna masa prekoračena nad 10 odstotkov s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene skupne mase in ne več kot 60 ton, ali širina nad 3 metre in ne več kot 3,5 metrov ali višina nad 4,2 metra in ne več kot 4,5 metrov ali dolžina nad 25 odstotkov in je ne več kot za 40 odstotkov večja od največje s predpisi dovoljene ali s prometnim znakom omejene dolžine, ali je osna obremenitev za več kot 10 odstotkov in ne več kot 20 odstotkov nad največjo s predpisom dovoljeno ali s prometnim znakom omejeno osno obremenitvijo na javni cesti;
- 600 eurov, če skupna masa ali mere ali osna obremenitev presega najvišje vrednosti iz prejšnje alineje, ali če se prevaža deljiv tovor kot izredni prevoz.
(16) Pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja izredni prevoz v nasprotju z dovoljenjem za izredni prevoz, ki naloži tovor, oziroma kot naročnik prevoza zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju dovoljenjem za izredni prevoz se kaznuje za prekršek z globo:
- 600 eurov, če skupna masa presega do vključno 10 odstotkov s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene skupne mase, ali širina presega od 2,6 metra do vključno 3 metre ali dolžina presega do vključno 25 odstotkov največje s predpisi dovoljene ali s prometnim znakom omejene dolžine, ali če osna obremenitev presega do vključno 10 odstotkov največje s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene osne obremenitve na javni cesti;
- 900 eurov, če je skupna masa prekoračena nad 10 odstotkov s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejene skupne mase in ne več kot 60 ton, ali širina nad 3 metre in ne več kot 3,5 metre ali višina nad 4,2 metra in ne več kot 4,5 metrov ali dolžina nad 25 odstotkov in je ne več kot za 40 odstotkov večja od največje s predpisi dovoljene ali s prometnim znakom omejene dolžine, ali je osna obremenitev za več kot 10 odstotkov in ne več kot 20 odstotkov na največjo s predpisom dovoljene ali s prometnim znakom omejeno osno obremenitvijo na javni cesti;
- 1.800 eurov, če skupna masa ali mere ali osna obremenitev presega najvišje vrednosti iz prejšnje alineje, ali če se prevaža deljiv tovor kot izredni prevoz.
(17) Odgovorna oseba pravne osebe, samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja izredni prevoz v nasprotju z dovoljenjem za izredni prevoz, ki naloži tovor, oziroma kot naročnik prevoza zahteva, da se prevoz opravlja v nasprotju dovoljenjem za izredni prevoz se kaznuje za prekršek z globo 500 eurov.
(1Cool Voznik, ki opravlja izredni prevoz brez dovoljenja za izredni prevoz se kaznuje za prekršek z globo 1.000 eurov.
(19) Pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki opravlja izredni prevoz brez dovoljenja za izredni prevoz, se kaznuje za prekršek z globo 3.000 eurov, njihova odgovorna oseba pa z globo 1.000 eurov.
(20) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek izvajalec rednega vzdrževanja cest, ki ne zagotovi usposobljenosti tranzitne smeri za izredne prevoze, odgovorna oseba izvajalca rednega vzdrževanja pa z globo 500 eurov.

34. člen
(označitev vozil za izredne prevoze)
(1) Vozila, s katerimi se opravlja izredni prevoz, morajo biti označena s posebnimi opozorilnimi svetilkami, ki oddajajo svetlobo rumene barve, in z ustreznim napisom na zadnji strani vozila. Vozila, ki spremljajo izredni prevoz, pa so glede na kategorijo spremljanja opremljena tudi s posebno signalno tablo.
(2) Vozilo, s katerim se opravlja izredni prevoz, mora biti na zadnji strani označeno z svetlobnim oziroma odsevnim napisom »izredni prevoz«, vozilo, s katerim se izvaja vzdrževanje cest v zimskih razmerah, pa z napisom »pluženje-posipanje«.
(3) Posebna signalna tabla na vozilih za spremstvo mora omogočati predvajanje prometne signalizacije, s katero se drugi udeleženci v prometu obveščajo o nevarnosti, obveznostih in prepovedih v zvezi z izrednim prevozom.
(4) Udeleženci v prometu morajo upoštevati in se ravnati po obvestilih, izraženih na posebni signalni tabli.
(5) Voznik, ki sreča, dohiti ali pripelje do vozil za izredni prevoz, opremljenih s posebnimi znaki iz tega člena, mora voziti posebno previdno, se pri srečevanju umakniti in po potrebi ustaviti vozilo.
(6) Obliko, pogoje in način uporabe posebnih svetlobnih znakov iz tega člena predpiše minister, pristojen za promet.
(7) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik izrednega prevoza, ki ravna v nasprotju s tem členom.
(Cool Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim in petim odstavkom tega člena.
(9) Z globo 2.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s tem členom, njihova odgovorna oseba pa z globo 200 eurov.
35. člen
(avtobusna postajališča)
(1) Avtobusna postajališča na avtocesti in hitri cesti niso dovoljena.
(2) Avtobusna postajališča na glavnih in regionalnih cestah morajo biti izven vozišča.
(3) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka se lahko v primeru, da prostorske ali druge tehnične zahteve ne omogočajo gradnje avtobusnega postajališča izven vozišča, avtobusno postajališče vzpostavi na vozišču.
(4) Za vzpostavitev avtobusnega postajališča na vozišču mora biti pridobljeno strokovno mnenje komisije.
(5) Komisijo iz prejšnjega odstavka sestavljajo predstavnik upravljavca ceste, policije, inšpekcije za ceste, v primeru državne ceste pa tudi predstavnik občine. Za državne ceste imenuje komisijo minister, pristojen za promet, v soglasju z ministrom, pristojnim za notranje zadeve, za občinske ceste pa jo imenuje župan.
(6) Stroške gradnje avtobusnega postajališča krije njen predlagatelj. Vzpostavljeno avtobusno postajališče izven vozišča postane del javne ceste.
(7) Za vzpostavitev avtobusnih postajališč na občinskih cestah in nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za javni cestni promet, se smiselno uporabljajo določbe tega člena.
36. člen
(naležne ploskve na kolesih vozil)
(1) Vozila, ki vozijo po cestah, morajo imeti kolesa s takšnimi naležnimi ploskvami, da ne poškodujejo vozišča.
(2) Motorna vozila z gosenicami smejo voziti po cestah samo, če imajo gosenice obložene s primernimi oblogami, ki ne poškodujejo vozišča.
(3) Z globo 500 eurov se kaznuje voznik, ki po cesti vozi vozilo s kolesi z naležnimi ploskvami, ki so ali bi lahko poškodovale vozišče, ali motorno vozilo z gosenicami, ki so ali bi lahko poškodovale vozišče.
37. člen
(izjeme pri omejitvi uporabe javne ceste – lokalni promet)
(1) V primeru omejitve uporabe javne ceste za posamezno vrsto vozil se lahko uporaba te ceste dovoli za lokalni promet.
(2) Lokalni promet iz prejšnjega odstavka na območju omejene uporabe javne ceste je promet motornih vozil, ki imajo na tem območju izhodišče ali cilj, promet motornih vozil, katerih vozniki, lastniki ali imetniki pravice uporabe imajo na tem območju stalno ali začasno prebivališče, promet motornih vozil, ki so v lasti oziroma v uporabi pravne ali fizične osebe, registrirane za opravljanje prevozov, ki ima na tem območju sedež ali podružnico in urejeno parkirišče, ali avtošole, ki ima na tem območju sedež ali podružnico in urejeno parkirišče.
(3) Za lokalni promet se šteje tudi promet vozil za izvajanje rednega vzdrževanja ceste, vozil komunalnih služb, vprežnih vozil, koles, koles s pomožnim motorjem, koles z motorjem, lahkih štirikoles, traktorjev in motokultivatorjev ter promet motornih vozil, s katerimi se kandidati usposabljajo za vožnjo motornih vozil ali opravljajo izpite za voznike motornih vozil.
(4) Z globo 300 eurov se kaznuje voznik, ki vozi v območju lokalnega prometa v nasprotju z drugim in tretjim odstavkom tega člena.
(5) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s tem členom, njihova odgovorna oseba pa z globo 300 eurov.

vir: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5788

Morda bi se raje vprašali o pristojnosti vsemogočnih redarjev??
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Ostalo in trači Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...