PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja

Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ...

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 02.01.2014. 14:42:42    Naslov sporočila: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Iscem pravilnik kjer bi pisalo kero debelino moram uporabit, ker za rallycross pise min 5mm pol za S2000 min 4mm (FIA stran), jaz pa isecm za hobby klaso GHD, ker avto ni nikoli imel homologacije (je pa Honda CRX 91' z motorjem iz Integra TypeR = torej in motor in sasija honda)

Ce komu uspe najti pravilnik na FIA strani, ker meni nikakor ne uspe najti pravilnika za druge grupe kot te glavne.

Pa kako je v tej grupi oz. pri nas za spednje vetrobransko steklo iz lexana ker za ti dve omenjeni grupi zgoraj jih lahko imas, pa kako je s tem folijam, morajo biti nujno prozorne tud ce so na stranskih in zadnjih sipah (ker v originalu je avto lahko imel "bronza" sipe in sem bral da so lahko take kot original)

Hvala za info. (seveda preverjene, ker sem slisu pa sem vidu ne bo glih dost)

LP
Emil
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


mare
Hujši ko Vattanen

Prispevkov: 136

PrispevekObjavljeno: 02.01.2014. 18:41:15    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Pozdravljen,

Najbrž imaš v mislih skupino F?
Pleksi lahko daš (min. debeline 3mm), vendar ne namesto vetrobranskega stekla in stekla pri voznikovih vratih.

Tehnični pravilnik za skupino F imaš tu: http://www.as2005.eu/adminPanel/datoteke/Tehnicni_pravilnik_Skupina_F_2012.pdf

V skupini E1 pa je pleksi dovoljen tudi pri vozniku.

Skupina F je samo še letos (2014), drugo leto bo samo še E1 SLO, ki bo prava E1, vendar z omejitvijo kil in (najbrž) še kaj, odvisno kaj bodo še omejili. Tako, da če boš delal za 2015 avto, ti priporoč##, da se zgleduješ po FIA E1 skupini in potem prilagodiš še ostale zadeve, ko pride ven razpis.
_________________
https://www.facebook.com/mmemotorsport
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


Peter Marc
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 343
Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec

PrispevekObjavljeno: 02.01.2014. 21:20:17    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina Odgovori s citatom
koshir je napisal/a:
Iscem pravilnik kjer bi pisalo kero debelino moram uporabit, ker za rallycross pise min 5mm pol za S2000 min 4mm (FIA stran), jaz pa isecm za hobby klaso GHD, ker avto ni nikoli imel homologacije (je pa Honda CRX 91' z motorjem iz Integra TypeR = torej in motor in sasija honda)

Ce komu uspe najti pravilnik na FIA strani, ker meni nikakor ne uspe najti pravilnika za druge grupe kot te glavne.

Pa kako je v tej grupi oz. pri nas za spednje vetrobransko steklo iz lexana ker za ti dve omenjeni grupi zgoraj jih lahko imas, pa kako je s tem folijam, morajo biti nujno prozorne tud ce so na stranskih in zadnjih sipah (ker v originalu je avto lahko imel "bronza" sipe in sem bral da so lahko take kot original)

Hvala za info. (seveda preverjene, ker sem slisu pa sem vidu ne bo glih dost)

LP
Emil


FIA pravilnik za skupio E
http://www.fia.com/sites/default/files/regulation/file/277%20%282014%29x.pdf

Drugače pa je E1-SLO in E1 FIA razlika le v kg, in priporočljivo da so voznikova vrata in steklo original.
Pri pripravi skupine E1 moraš prebrati vse pravilnike, namreč E1 se sklicuje na pravilnike skupine A in N. Marsikatera vozila tudi v SLO niso po pravilih za skupino E1!
_________________
Peter MARC
peter.marc@parcom.si
www.avtomotive.com
www.wladoil.si
www.parcom.si
www.nipanike.si
www.blagajne.si
www.podatkovni-center.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 02.01.2014. 22:17:22    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Matr sam a jim mal dogaja rihtam avto da bo cim lazji in kupujem dele da bo ja najboljse razmerje med hp/kg in potem tole "1600ccm > 2000ccm = 890kg" zmeraj bolj se mi zdi da bo ratal timeattack avto ceprav imam vse notri FIA homologirano (kletko, sedeze, volan etc) in bi rad vozil tudi GHD...
Je pa napisano min 3mm tako da bodo te vredu, ki sem jih narocil 4mm.
Moram pa naštudirat še E1 pravilnik,
hvala za informacije in pomoč!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Peter Marc
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 343
Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec

PrispevekObjavljeno: 03.01.2014. 00:20:35    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
koshir je napisal/a:
Matr sam a jim mal dogaja rihtam avto da bo cim lazji in kupujem dele da bo ja najboljse razmerje med hp/kg in potem tole "1600ccm > 2000ccm = 890kg" zmeraj bolj se mi zdi da bo ratal timeattack avto ceprav imam vse notri FIA homologirano (kletko, sedeze, volan etc) in bi rad vozil tudi GHD...
Je pa napisano min 3mm tako da bodo te vredu, ki sem jih narocil 4mm.
Moram pa naštudirat še E1 pravilnik,
hvala za informacije in pomoč!

ZA tvoj avto je teža E1- SLO 820 kg
Glej teže v sklepih UO
http://www.as2005.eu/adminPanel/datoteke/Sklepi_13_in_14_seje_UO_A_2005.pdf

Pazi da ne boš rezal vitalnih delov karoserije
_________________
Peter MARC
peter.marc@parcom.si
www.avtomotive.com
www.wladoil.si
www.parcom.si
www.nipanike.si
www.blagajne.si
www.podatkovni-center.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 03.01.2014. 00:41:56    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Za zdej je se vse original razen poden je moral bit "malenkost" predelan zaradi sedezev, je pa nazaj zavarjen pleh in kolikor sem gledal mora pac ta nov kos zdrzat min. 74kg kar jih brez problema, ostalo nismo nic rezali, se je lajsalo na sipah in pa raznih delih kjer si lahko dobil zamenjavo za lajsi del...

tako zgleda podn, ker je sedez prisel ze v kletko na vrhu
http://imageshack.us/a/img29/6595/rd2y.jpg

sedez v avtu po tej predelavi
http://imageshack.us/a/img706/1957/7j3i.jpg

"mal" se manjka da bo neki zgledal od avta...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


mare
Hujši ko Vattanen

Prispevkov: 136

PrispevekObjavljeno: 03.01.2014. 08:39:42    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Ti le zrihtej, da se čimprej vidimo na kakšni GHD Smile
_________________
https://www.facebook.com/mmemotorsport
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


Cech_Styler
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 794
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: 04.01.2014. 17:31:17    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
off: Madonca je lepo videt, da še kdo vztraja...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 04.01.2014. 18:20:43    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Sej vztrajam bol za svoj gušt, če bodo naši kaj srali bo pa pač samo timeattack avto Wink ker mi ne diši glih to kar poslusam od dirkačov glede AŠja in AMZSja, tipična slovenska scena...

Drugače bo pa tkole to zgledal od zuni, če bo vse posreč še en ornk spojler na rit poleg mugen spoilerja...



pa tale spoiler bi rad zadi dal gor, samo že vidim kakšne pritžbe pri nas...

http://site.icbmotorsport.com/Js_Racing/Js_Racing_3D_GT_Type1_Wing_Honda_CRX_EF8_DGW1_C2W_Pic_1.jpg

mogoče kakšen ve, če bodo komplikacije...za Mugen material nebi smelo bit ker je namenjen temu avtu in je bil tud kot opcija ko si kupil avto...

LP
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Peter Marc
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 343
Kraj: Nova Gorica - Idrija - Logatec

PrispevekObjavljeno: 04.01.2014. 20:26:33    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
koshir je napisal/a:
Sej vztrajam bol za svoj gušt, če bodo naši kaj srali bo pa pač samo timeattack avto Wink ker mi ne diši glih to kar poslusam od dirkačov glede AŠja in AMZSja, tipična slovenska scena...

Drugače bo pa tkole to zgledal od zuni, če bo vse posreč še en ornk spojler na rit poleg mugen spoilerja...



pa tale spoiler bi rad zadi dal gor, samo že vidim kakšne pritžbe pri nas...

http://site.icbmotorsport.com/Js_Racing/Js_Racing_3D_GT_Type1_Wing_Honda_CRX_EF8_DGW1_C2W_Pic_1.jpg

mogoče kakšen ve, če bodo komplikacije...za Mugen material nebi smelo bit ker je namenjen temu avtu in je bil tud kot opcija ko si kupil avto...

LP

Po pravilih mora biti spojler v mejah širine avta

Če potrebuješ spojler kontaktiraj bostjan@avtomotive.com
_________________
Peter MARC
peter.marc@parcom.si
www.avtomotive.com
www.wladoil.si
www.parcom.si
www.nipanike.si
www.blagajne.si
www.podatkovni-center.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 04.01.2014. 23:34:09    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
spojlerjev je na voljo kolikor ces, je pa ta edin znan da dela na CRXu tako kot mora, za j's racing firmo dela Voltex firma ki je letos naredila aerodinamiko za TILTON evo-ta ki je letos zmagal na World TIMEATTACKu, v postev bi prisel sam se APR za katerega dela pa tip ki je naredil aerodinamiko za lanskoletnega zmagovalca...oba sta 3d spoilerja...tko da sem zmeraj na preverjenih zadevah, ki dajejo rezultate...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


smrk
Pokalni zmagovalec

Prispevkov: 76
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 05.01.2014. 11:09:46    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Ta naš Marc je pa res brihta in še reklamo za sinčka bi si naredu , kot da drugi ne znajo nič in ne obstajajo .
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 14.03.2014. 09:43:51    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
Če bo kdo rabil lexan "stekla" priporoč## http://www.templarperformance.co.uk od vseh kamor sem poslal poizvedbo je bil najbol ugoden in pa poštnina v Slovenijo je bila tud zelo ugodna napram drugim, se da pa vse zmenit, jaz imam za svojega thermoformed (oblikovana kot original) z črno obrobo (da jih lahko zalimaš na avto) in pa zatemnjena na bronza (malenkost) + na voznikovi strani okno, debelina 4mm...

Razmišljam če bi dal še sprednjo "šipo" notri iz lexana tudi FIA homologirana, dovoljena je v klasi E1 če sem prav videl v tej klasi F pa zgleda da ne...bom pa počakal eno leto z našimi velehudimi GHD če je pravilnik tko super napisan..

LP
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


koshir
Kuha mal'co

Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

PrispevekObjavljeno: 14.03.2014. 09:48:56    Naslov sporočila: Re: Lexan/polycarbonate stekla za dirkalnik kaksna debelina ... Odgovori s citatom
aja pa crx je imel opcijo zatemnjenih šip na bronza tako da bi to moralo it čez, je pa zatemnjeno samo toliko kot original se skoraj ne vidi/opazi...če bo koga zanimal lahko poslikam in objavim slike
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...