PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja

vprašanje glede bremz in ročne zavore

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


jay
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 401

PrispevekObjavljeno: 09.02.2012. 11:50:33    Naslov sporočila: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
rad bi zmontiral dva zavorna cilindra na vage in ročno zavoro, tako da ne bi nazaj "zabijalo" zavornega cilindra in s tem pedalke, ko potegnem ročno. Sedaj me pa zanima kako bi to naredil...

našel sem eno sliko od toyote, vendar mi ni ni povsem jasno kaj je člen pod št 22, predvidevam da nek prepusten ventil le v eno smer ali celo kak regulator. Morda kdo ve?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Štirn
Mehanik

Prispevkov: 23

PrispevekObjavljeno: 09.02.2012. 20:29:04    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
jaz mam od glavnega zavornega celindra,speljano do omejevalca prtiska, potem do hidravlične ročne , in od tam do križa . l.p.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo


Opelpower
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 751
Kraj: Kašelj

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 09:05:46    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
Tole pri toyoti je ene vrste dvosmerni ventil ja ... Samo podoben sistem sem jazt enkrat bolj podrobno gledal, in je imela ročna dejansko svoj zajem olja, torej ni dobivala olja iz glavnega zavornega valja ... in se je sistem združil šele v nekakšem ventilu .. kot je tu na sliki.

PS...a je ( na sliki AE) za zadnji sistem tam ko gre iz cilindra T kos? Ker se mi zdi, da gre dovod iz cilindra v ventil in nato v čeljusti in da gre samo dovod olja iz oljne skledčke v ročno in nato naprej v ventil?
_________________
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jay
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 401

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 12:10:37    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
nisem povsem prepričan ali gre iz posodice direkt v ročno ali se tam razcepi preko T-člena... bolj logično bi bilo da je samo zajem iz posode za ročno, ker ima ročna itak svoj neodvisen cilinder.

mal je slaba slika pa nikjer ne najdem kake bolj podrobne razlage, bistvo je to če bi kdo vedel kje dobit ta člen/ventil pod sliko 22?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


šus plata
Nosač gum

Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 14:22:41    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
Mislim da bi se dalo vmes zmontirat regulator in bi zadeva funkcionirala...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Opelpower
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 751
Kraj: Kašelj

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 14:33:25    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
tole sem tudi nekoč našel ..samo ne vem kje

Pa v tisto luknjo , ki je še prazna .. naj bi šla cev iz cilindra za zadnje zavore
_________________
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jay
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 401

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 14:33:50    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
šus plata je napisal/a:
Mislim da bi se dalo vmes zmontirat regulator in bi zadeva funkcionirala...


kje, kak, kam, kako...? Very Happy

regulator zavornega učinka naprej/nazaj je v tem primeru rešeno že z dvema zavornima cilindroma in "vago"
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jay
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 401

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 14:38:38    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
@opelpower

potem je to praktično zelo podobno kot na zgornji sliki od toyote le da je zajem olja za ročno iz rezervoarja zavornega cilindra(za zadnji bremze)... treba je le še pogruntat kaj točno je ta modra zadeva zaena reč in kje se jo dobi Very Happy
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Opelpower
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 751
Kraj: Kašelj

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 14:44:57    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
Ja vidiš, tu se pa zakomplicira ... linke slik si shranjujem, tem kjer sem prebral pa ne Laughing
_________________
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


šus plata
Nosač gum

Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 10.02.2012. 17:15:16    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
https://www.bike-design.com/detail.php?o=BER-LIM1-FH30-S1

Mislim da ce bi direkt zvezal s kaksnim podobmim regulatorjem bi moralo delati brez problema.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


zajla
Šef šefa od šefa, ah...

Prispevkov: 36

PrispevekObjavljeno: 12.02.2012. 09:29:48    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
jay je napisal/a:
rad bi zmontiral dva zavorna cilindra na vage in ročno zavoro, tako da ne bi nazaj "zabijalo" zavornega cilindra in s tem pedalke, ko potegnem ročno. Sedaj me pa zanima kako bi to naredil...

našel sem eno sliko od toyote, vendar mi ni ni povsem jasno kaj je člen pod št 22, predvidevam da nek prepusten ventil le v eno smer ali celo kak regulator. Morda kdo ve?


Tistem "T" kosu pod pozicijo22 se v hidravliki reče ALI ventil. Opravlja logično funkcijo. Ali ročna, ali delovna zavora. Lahko bi mu tudi rekli menjalni ventil. Zelo enostavna zadeva. Možno, da imam doma še kakega na zalogi. V kolikor rešuješ sistem tako, kot na risbi, ima ročna napajanje izglavne posode. Pri takem sistemu ko pohodiš delovno bremzo, ročna ne postane trda. Enako lahko bremzaš in dodaš ročno ob pogoju, da z ročna ustvariš tlak enak na delovni bremzi. Če tlak preseže tlak delovne bremze, ali ventil prekrmili in bremzaš le z ročno. Nekako tako gre princip tega delovanja.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jay
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 401

PrispevekObjavljeno: 13.02.2012. 14:26:41    Naslov sporočila: Re: vprašanje glede bremz in ročne zavore Odgovori s citatom
zajla je napisal/a:

Tistem "T" kosu pod pozicijo22 se v hidravliki reče ALI ventil. Opravlja logično funkcijo. Ali ročna, ali delovna zavora. Lahko bi mu tudi rekli menjalni ventil. Zelo enostavna zadeva. Možno, da imam doma še kakega na zalogi. V kolikor rešuješ sistem tako, kot na risbi, ima ročna napajanje izglavne posode. Pri takem sistemu ko pohodiš delovno bremzo, ročna ne postane trda. Enako lahko bremzaš in dodaš ročno ob pogoju, da z ročna ustvariš tlak enak na delovni bremzi. Če tlak preseže tlak delovne bremze, ali ventil prekrmili in bremzaš le z ročno. Nekako tako gre princip tega delovanja.


super, hvala za razlago. morda vsaj veš kje se to nabavi ali pa če res lahko prosim pogledaš v kolikor imaš kakega viška. hvala
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Tehnika, Oprema, Vprašanja Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...