PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Aktualno dogajanje

Protest na Hondo Civic Type R

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


V-Racing
Državni prvak v diviziji XXI

Prispevkov: 91
Kraj: Velenje

PrispevekObjavljeno: 15.08.2008. 12:20:43    Naslov sporočila: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Spoštovani,

Glede na to, da smo v zadnjih dneh uspeli na tem forumu in ostalih medijih prebrati veliko informacij, debat in kritik v zvezi z našim protestom na Hondo Civic Type R, bomo pa danes 15. 8 – skoraj tri tedne po dogodku podali nekaj informacij še mi, ki želimo, da se tudi uradno razjasni dovoljeno stanje glede omenjenega vozila.

Namen našega protesta ni bil ugotavljanje »čistosti«, kot se pojavlja v medijih ampak gre za vsebinsko vprašanje kakšen serijski avtomobil Honda Civic Type R je lahko osnova za pripravo dirkalnika skupine N 2000. Obstaja Japonska verzija Honde z volanom na desni strani in 215 KM pri serijskem avtomobilu in evropski model z levim volanom, spremenjeno tehniko in 200 KM v serijskem modelu. Verzija z levim volanom in 215 KM kot serijski model ne obstaja, kombinacija ni možna in zato po naših informacijah takšen avto ne more biti osnova za pripravo dirkalnika. To vprašanje smo ustno že lani, letos pa ustno in tudi pisno naslovili na tehnično komisijo AŠ 2005, vendar odgovora nismo prejeli. Tako nam je ostala še ena od legalnih poti, da smo dali protest na dirki in po tej nepriljubljeni poti preverimo kakšen avto sploh sme imeti naša konkurenca v diviziji 2.
Vsebina protesta je bila samo vizualni pregled (brez meritev) nekaj zunanjih elementov motorja, ki so prepoznavne že od zunaj in v osnovi prispevajo k 15 KM večji moči japonske verzije motorja. To, da ima ta Honda volan na levi strani ni potrebno posebej poudarjati.
Kljub temu, da nekateri že od 5. avgusta vedo da je vse OK, da je avto »čist« pa mi kot vlagatelji protesta te informacije še nimamo. Uradnega sklepa še nismo prejeli, ko ga bomo, ga bomo podrobno proučili, preverili odločitve in argumente in , če bo bomo v pravilnost podvomili imamo v roku dveh dni pravico do priziva in zahtevati dodatna pojasnila argumente, določila v FIA dodatku J…
No sedaj je postopek protesta še v teku in ko bo zaključen bo tudi dejansko morda več jasno, kaj se sme in kaj ne. V fazi postopka pa mora biti avtomobil takšen kot je bil v Ilirski Bistrici na voljo pooblaščenim organom, torej mora biti v Parc Fermeju.
Mi smo vsebino protesta zastavili, tako da bi to lahko bilo jasno že na dirki v Ilirski ali pa takoj zatem, ker to kar smo preverjali je bilo nekaterim tako že prej jasno. Mi želimo le še videti uradne argumente in dokumente.
Stvari ne želimo zavlačevati, očitno pa je oreh le bolj trd kot je na videz to tudi izgledalo.

Rihard Grudnik
_________________
V-Racing
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


V8
Pokalni zmagovalec

Prispevkov: 72

PrispevekObjavljeno: 15.08.2008. 18:29:57    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
V-Racing je napisal/a:
Spoštovani,

Glede na to, da smo v zadnjih dneh uspeli na tem forumu in ostalih medijih prebrati veliko informacij, debat in kritik v zvezi z našim protestom na Hondo Civic Type R, bomo pa danes 15. 8 – skoraj tri tedne po dogodku podali nekaj informacij še mi, ki želimo, da se tudi uradno razjasni dovoljeno stanje glede omenjenega vozila.

Namen našega protesta ni bil ugotavljanje »čistosti«, kot se pojavlja v medijih ampak gre za vsebinsko vprašanje kakšen serijski avtomobil Honda Civic Type R je lahko osnova za pripravo dirkalnika skupine N 2000. Obstaja Japonska verzija Honde z volanom na desni strani in 215 KM pri serijskem avtomobilu in evropski model z levim volanom, spremenjeno tehniko in 200 KM v serijskem modelu. Verzija z levim volanom in 215 KM kot serijski model ne obstaja, kombinacija ni možna in zato po naših informacijah takšen avto ne more biti osnova za pripravo dirkalnika. To vprašanje smo ustno že lani, letos pa ustno in tudi pisno naslovili na tehnično komisijo AŠ 2005, vendar odgovora nismo prejeli. Tako nam je ostala še ena od legalnih poti, da smo dali protest na dirki in po tej nepriljubljeni poti preverimo kakšen avto sploh sme imeti naša konkurenca v diviziji 2.
Vsebina protesta je bila samo vizualni pregled (brez meritev) nekaj zunanjih elementov motorja, ki so prepoznavne že od zunaj in v osnovi prispevajo k 15 KM večji moči japonske verzije motorja. To, da ima ta Honda volan na levi strani ni potrebno posebej poudarjati.
Kljub temu, da nekateri že od 5. avgusta vedo da je vse OK, da je avto »čist« pa mi kot vlagatelji protesta te informacije še nimamo. Uradnega sklepa še nismo prejeli, ko ga bomo, ga bomo podrobno proučili, preverili odločitve in argumente in , če bo bomo v pravilnost podvomili imamo v roku dveh dni pravico do priziva in zahtevati dodatna pojasnila argumente, določila v FIA dodatku J…
No sedaj je postopek protesta še v teku in ko bo zaključen bo tudi dejansko morda več jasno, kaj se sme in kaj ne. V fazi postopka pa mora biti avtomobil takšen kot je bil v Ilirski Bistrici na voljo pooblaščenim organom, torej mora biti v Parc Fermeju.
Mi smo vsebino protesta zastavili, tako da bi to lahko bilo jasno že na dirki v Ilirski ali pa takoj zatem, ker to kar smo preverjali je bilo nekaterim tako že prej jasno. Mi želimo le še videti uradne argumente in dokumente.
Stvari ne želimo zavlačevati, očitno pa je oreh le bolj trd kot je na videz to tudi izgledalo.

Rihard Grudnik


ampak, a ni bolje dokazat mojstrstvo za volanom kot pa v besedi? Smile
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


V8
Pokalni zmagovalec

Prispevkov: 72

PrispevekObjavljeno: 15.08.2008. 18:37:19    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
V-Racing je napisal/a:
Spoštovani,

Glede na to, da smo v zadnjih dneh uspeli na tem forumu in ostalih medijih prebrati veliko informacij, debat in kritik v zvezi z našim protestom na Hondo Civic Type R, bomo pa danes 15. 8 – skoraj tri tedne po dogodku podali nekaj informacij še mi, ki želimo, da se tudi uradno razjasni dovoljeno stanje glede omenjenega vozila.

Namen našega protesta ni bil ugotavljanje »čistosti«, kot se pojavlja v medijih ampak gre za vsebinsko vprašanje kakšen serijski avtomobil Honda Civic Type R je lahko osnova za pripravo dirkalnika skupine N 2000. Obstaja Japonska verzija Honde z volanom na desni strani in 215 KM pri serijskem avtomobilu in evropski model z levim volanom, spremenjeno tehniko in 200 KM v serijskem modelu. Verzija z levim volanom in 215 KM kot serijski model ne obstaja, kombinacija ni možna in zato po naših informacijah takšen avto ne more biti osnova za pripravo dirkalnika. To vprašanje smo ustno že lani, letos pa ustno in tudi pisno naslovili na tehnično komisijo AŠ 2005, vendar odgovora nismo prejeli. Tako nam je ostala še ena od legalnih poti, da smo dali protest na dirki in po tej nepriljubljeni poti preverimo kakšen avto sploh sme imeti naša konkurenca v diviziji 2.
Vsebina protesta je bila samo vizualni pregled (brez meritev) nekaj zunanjih elementov motorja, ki so prepoznavne že od zunaj in v osnovi prispevajo k 15 KM večji moči japonske verzije motorja. To, da ima ta Honda volan na levi strani ni potrebno posebej poudarjati.
Kljub temu, da nekateri že od 5. avgusta vedo da je vse OK, da je avto »čist« pa mi kot vlagatelji protesta te informacije še nimamo. Uradnega sklepa še nismo prejeli, ko ga bomo, ga bomo podrobno proučili, preverili odločitve in argumente in , če bo bomo v pravilnost podvomili imamo v roku dveh dni pravico do priziva in zahtevati dodatna pojasnila argumente, določila v FIA dodatku J…
No sedaj je postopek protesta še v teku in ko bo zaključen bo tudi dejansko morda več jasno, kaj se sme in kaj ne. V fazi postopka pa mora biti avtomobil takšen kot je bil v Ilirski Bistrici na voljo pooblaščenim organom, torej mora biti v Parc Fermeju.
Mi smo vsebino protesta zastavili, tako da bi to lahko bilo jasno že na dirki v Ilirski ali pa takoj zatem, ker to kar smo preverjali je bilo nekaterim tako že prej jasno. Mi želimo le še videti uradne argumente in dokumente.
Stvari ne želimo zavlačevati, očitno pa je oreh le bolj trd kot je na videz to tudi izgledalo.

Rihard Grudnik


pa še to:

zelena knjiga, dodatek "J"
člen 252
7. Karoserija
7.3 Prostor za voznika in potnike
zamenjava strani voznikovega sedeža je mogoča pri pogoju, da sta izvirno vozilo in modificirano vozilo ekvivalentni po mehanski plati ter so uporabljeni deli dobavljivi
s strani proizvajalca za tako zamenjavo za določen model.
.....

japonsko in evropsko vozilo sta po mehanski plati enaka.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


stuntz
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 327

PrispevekObjavljeno: 15.08.2008. 18:56:37    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
V8 je napisal/a:
V-Racing je napisal/a:
Spoštovani,

Glede na to, da smo v zadnjih dneh uspeli na tem forumu in ostalih medijih prebrati veliko informacij, debat in kritik v zvezi z našim protestom na Hondo Civic Type R, bomo pa danes 15. 8 – skoraj tri tedne po dogodku podali nekaj informacij še mi, ki želimo, da se tudi uradno razjasni dovoljeno stanje glede omenjenega vozila.

Namen našega protesta ni bil ugotavljanje »čistosti«, kot se pojavlja v medijih ampak gre za vsebinsko vprašanje kakšen serijski avtomobil Honda Civic Type R je lahko osnova za pripravo dirkalnika skupine N 2000. Obstaja Japonska verzija Honde z volanom na desni strani in 215 KM pri serijskem avtomobilu in evropski model z levim volanom, spremenjeno tehniko in 200 KM v serijskem modelu. Verzija z levim volanom in 215 KM kot serijski model ne obstaja, kombinacija ni možna in zato po naših informacijah takšen avto ne more biti osnova za pripravo dirkalnika. To vprašanje smo ustno že lani, letos pa ustno in tudi pisno naslovili na tehnično komisijo AŠ 2005, vendar odgovora nismo prejeli. Tako nam je ostala še ena od legalnih poti, da smo dali protest na dirki in po tej nepriljubljeni poti preverimo kakšen avto sploh sme imeti naša konkurenca v diviziji 2.
Vsebina protesta je bila samo vizualni pregled (brez meritev) nekaj zunanjih elementov motorja, ki so prepoznavne že od zunaj in v osnovi prispevajo k 15 KM večji moči japonske verzije motorja. To, da ima ta Honda volan na levi strani ni potrebno posebej poudarjati.
Kljub temu, da nekateri že od 5. avgusta vedo da je vse OK, da je avto »čist« pa mi kot vlagatelji protesta te informacije še nimamo. Uradnega sklepa še nismo prejeli, ko ga bomo, ga bomo podrobno proučili, preverili odločitve in argumente in , če bo bomo v pravilnost podvomili imamo v roku dveh dni pravico do priziva in zahtevati dodatna pojasnila argumente, določila v FIA dodatku J…
No sedaj je postopek protesta še v teku in ko bo zaključen bo tudi dejansko morda več jasno, kaj se sme in kaj ne. V fazi postopka pa mora biti avtomobil takšen kot je bil v Ilirski Bistrici na voljo pooblaščenim organom, torej mora biti v Parc Fermeju.
Mi smo vsebino protesta zastavili, tako da bi to lahko bilo jasno že na dirki v Ilirski ali pa takoj zatem, ker to kar smo preverjali je bilo nekaterim tako že prej jasno. Mi želimo le še videti uradne argumente in dokumente.
Stvari ne želimo zavlačevati, očitno pa je oreh le bolj trd kot je na videz to tudi izgledalo.

Rihard Grudnik


ampak, a ni bolje dokazat mojstrstvo za volanom kot pa v besedi? Smile


Sej je blo...........
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Toxic
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 803

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 07:35:55    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
A misliš tisto nesrečno razveljavljeno vožnjo na Gorjancih?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


snow
Absolutni mojster volana

Prispevkov: 167

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 08:45:13    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
V8 je napisal/a:

pa še to:

zelena knjiga, dodatek "J"
člen 252
7. Karoserija
7.3 Prostor za voznika in potnike
zamenjava strani voznikovega sedeža je mogoča pri pogoju, da sta izvirno vozilo in modificirano vozilo ekvivalentni po mehanski plati ter so uporabljeni deli dobavljivi
s strani proizvajalca za tako zamenjavo za določen model.
.....

japonsko in evropsko vozilo sta po mehanski plati enaka.


"as well as a 214 BHP engine with different camshafts and ECU programming"
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_Type_R#2nd_Generation_.28EP3_chassis.29
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


snow
Absolutni mojster volana

Prispevkov: 167

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 14:23:02    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Sem malo brskal naokoli in ugotovil, da je razlika še večja, kot samo v odmični gredi in nastavitvah čipa.
Drugačen je izpušni kolektor, prestavno razmerje nekaterih prestav, masa vztrajnika in verjetno še kaj.
Saj zaradi tega pa lahko ima japonska varianta 215 KM konjev.

Ne trdim, da ima Prek japonsko hondo z evropskim volanom ali evropsko hondo z japonsko tehniko... bomo videli kaj bo, ko bo znan uradni odgovor... z obeh strani?

Ali se komu zdi mešanje dveh serijskih avtov ok?

Mimogrede, ta nove japonske honde pa imajo 225KM, evropske še vedno 200KM.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


patulko
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46
Kraj: Zgornji Kašelj

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 19:29:12    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Daj ne bluzite, kako sploh lahko primerjate med sabo Matejevega Clia in Aleševo Hondo? Prava Honda grupa N ima lahko tudi 240KM, Clio pa tega ne more. Tako da glede na to da sta ob a voznika super ne vidim zakaj to sploh primerjate. Če bi pogledali malo bolj tudi Clia, bi videli, da je tudi ta malo prehiter za svoje "serijske konjičke" Laughing Že sama cena v avtih je kar precejšnja, verjetno samo zaradi znamke kaj? Cool Tako da sploh ne vidim smisla zakaj sploh protest, ampak ker je to je seveda legalna stran dirkanja, upam da obe strani zakopljeta bojno sekiro in se peljeta naprej v isti skupini. Če pa Grudnikom ne dopuščajo finance za nakup Honde se naj pač sprijaznijo da bodo kdaj tudi še za Hondo Very Happy
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


zaloščan
Hitri Seicento vajenec

Prispevkov: 46

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 19:37:51    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
lep pozdrav
samo malo glede cliota.grupa n lahko ma tud 230k samo moraš nardit vse po specifikaciji
ragnioti!"!!!!!!ne pa nekaj renault sport nekaj colombi ...
Kar pa mislim da Matej ma možnost tega.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


isilineus
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 336

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 19:50:27    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
kolko Shocked Shocked Shocked smo ze na konjih top gr.a
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


isilineus
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 336

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 19:51:43    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
A take N grupe se vozijo v slo Very Happy Very Happy Very Happy
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jakaracman
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 584

PrispevekObjavljeno: 16.08.2008. 21:31:41    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Če se prav spomnim pogovora z inženirji JAS Sporta na mednarodni predstavitvi novega civica typeR, ko so nas malo tudi s (skoraj) R3 okoli vozili: pri prejšnjem civicu so bili za grupo N homologirani kosi iz japonske različice, pri novem pa niso, zato so takrat rekli, da bo novi N počasnejši od starega (in je) in da se ne mislijo kaj dosti trudit, ker se jim zdi, da bo kup dirkačev ostalo na tastari. In se je to tudi zgodilo.

Skratka, kolikor vem, je Honda naredila homologacijo za prejšnjega civica N z levim volanom s kosi iz japonske različice.
_________________
L 555 BAT
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


123...
Absolutni mojster volana

Prispevkov: 165

PrispevekObjavljeno: 17.08.2008. 11:04:45    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
To kar navaja Jaka racman je bistvo!
Honda homologira model vozila, ki ga proizvaja za določeno tržišče. S tem, da so lahko različni deli homologirani od kakšnega drugega modela, ki ga proizvajajo za kakšno drugo tržišče. Z programom računalnika( čip je prost) optimizirajo delovanje motorja in to je to. Formalno so vsi deli kompatibilni. V praksi pa je potrebno imeti točno informacijo (kataloško številko homologiranega dela) za identifikacijo in pravilno vgradnjo. S tem, da tega podatka za izvenevropske modele v Evropi običajno nimajo. In v tem okviru lahko iščeš neskladnosti vozila s homologacijo. Ta sistem dobro poznam iz prve roke vendar ne želim "treti teh orehov".
Kolikor mi je znano je od vseh FIA izdanih homologacij edina za Hondo Integro model DC2(ŠT.:5590) izrecno definirana za Evropsko verzijo. Torej lahko Grudnikova teorija velja samo za ta model.
Če povzamem! Pri gr. N je potrebno imeti informacijo iz katerih modelov so homologirane komponente. Ker se ti lahko zgodi, da kupiš novo vozilo pa si krepko mimo homologacije.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


snow
Absolutni mojster volana

Prispevkov: 167

PrispevekObjavljeno: 19.08.2008. 19:48:55    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Evo homologacije za Hondo Type R EP3:

http://www.artman-racing.ee/artman/static/custom/File/N5646-02_Civic_TypeR.pdf

http://www.artman-racing.ee/artman/static/custom/File/A5646-02_Civic_TypeR(1).pdf

Homologacija za volan( na levi z japonski deli (izpušni kolektor, vzrajnik, odmične)? Ni je.

V homologaciji za skupino N piše da se sklicuješ na skupino A, kjer je opisan osnovni japonski model (215KM, volan na desni).
Evropski model (200KM, volan na levi) je opisan v dodatku 04/02 VP homologacije N (stran 27), ki se sklicuje tudi na homologacijo A (dodatek 03/02 VP, stran 26).
Razlika (poleg volana) v izpušnem kolektorju, odmičnih, prestavah.

Sem zadnjič narobe prebral tisti dodatek "J", ki ga je citiral V8, ker je dal čuden komentar "japonsko in evropsko vozilo sta po mehanski plati enaka."
Dodatek "J" govori, da mora bit recimo japonski avto, kateremu zmontiraš volan na levo (modificirano vozilo) enak originalu.

Se pravi kolikor jaz razumem zadevo: japonski avto + volan na levo je ok, evropski avto + japonski deli not ok. Kaj ma Prek pa pojma nimam. Mogoče tudi čist evropski avto.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


jakaracman
20 sekund na brzinc...

Prispevkov: 584

PrispevekObjavljeno: 19.08.2008. 21:15:45    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Kolikor vem, je pred kratkim FIA točno zaradi takih zapletov (menda je bila podobna pritožba tudi v Franciji ali Španiji ai nekaj takega) izdala pojasnilo, da so vsi ti avti (levi volan + deli po "japonski" homologaciji) OK.
Videl pa tega papirja od FIA na lastne oči nisem.
_________________
L 555 BAT
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


aichi
Site Admin

Prispevkov: 744
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 19.08.2008. 23:57:55    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
Glede na to, da sem pravkar objavil dokončne rezultate GHD Ferrari na AŠ-jevi strani, pa da je Prek zmagovalec N-2000, verjetno pomeni, da protest ni uspel.
_________________
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


flat out
Hujši ko Vattanen

Prispevkov: 144

PrispevekObjavljeno: 20.08.2008. 08:44:23    Naslov sporočila: Re: Protest na Hondo Civic Type R Odgovori s citatom
aichi je napisal/a:
Glede na to, da sem pravkar objavil dokončne rezultate GHD Ferrari na AŠ-jevi strani, pa da je Prek zmagovalec N-2000, verjetno pomeni, da protest ni uspel.


Daj Aichi malo bolj ažurno AŠevo stran urejaj.

2 x imaš rubrike GHD, rally MB je bil že dolgo nazaj .........
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rally Magazin Forum Seznam forumov -> Aktualno dogajanje Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...